Beantwoord

Wachtwoord superwifi versterker

  • 30 January 2020
  • 7 reacties
  • 4736 keer bekeken

Beste allen,

 

Het lukt mij niet om toegang via de website van de individuele wifiversterkers te krijgen. Ik krijg wel een keurig overzicht te zien maar van één ervan wil ik de firmware updaten. Dan wordt om een wachtwoord voor toegang gevraagd. Maar dat is niet het overgenomen wachtwoord van de router (waarmee ik toegang krijg tot het overzicht) maar ook niet het fabriekswachtwoord op de sticker.

 

Wie weet raad?

 

Hartelijke groet,

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 1 February 2020, 18:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk model gaat het hierom? Zwart en vierkant? Wachtwoorden om in te loggen op de webinterface worden niet overgenomen. 

Het gaat om het nieuwe, ronde model. Dat neemt het ww wel over maar blijkbaar niet helemaal.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Evertjanus! Je wilt dus inloggen op het Super Wifipunt? Dit doe je als volgt:

  • Ga in je webbrowser naar http://192.168.2.151
  • Bij Gebruikersnaam, gebruikersnaam admin is reeds ingevuld.
  • Bij Wachtwoord, voer het standaard wachtwoord (wachtwoord staat op de sticker aan de achterkant van je Super Wifipunt) in.

Hiermee kun je dan inloggen. Op deze pagina kun je voor de handigheid ook stap voor stap vinden hoe je dit doet. :slight_smile:

Reputatie 4
Badge +3

je moet ze allemaal een reset geven en eerst 1 aansluiten en opnieuw instellen met de instructie hierboven

Reputatie 7
Badge +17

@Evertjanus Is het gelukt om in te loggen en de firmware een update te geven? 

@Sanne_M Helaas niet op de manieren in dit topic gegeven. Zo had ik het ook al geprobeerd. Maar de bewuste versterker heeft zichzelf ‘spontaan’ geüpdatet, dus ik ben tevreden.

Reputatie 7
Badge +17

Excuses voor de late reactie! Gek dat het inloggen maar niet lukte. :confused: Wel fijn dat de update kwam, maar mocht je toch weer een keer in willen loggen en mocht dit niet lukken, laat het ons dan weten! 

Reageer