Vraag

Wanneer gaat KPN de achterstanden bij het aansluiten van glasvezel wegwerken?

  • 16 March 2022
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 2

Wanneer gaat KPN de achterstand inhalen en de beloofde 500.000 aansluiten als nog realiseren omdat dit noodzakelijk is voor alle Nederlanders omdat we steeds meer data gebruiken en DSL niet meer geschikt is en vervangen dient te worden voor Glasvezel. De belofte van 500.000 aansluiten realiseren moet wel waargemaakt worden. 

 

Bron: https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-haalt-aantal-nieuwe-glasvezelaansluitingen-niet/

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. leesbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het was een ambitie, geen verplichting. Dus er moet helemaal niks.

Reputatie 7
Badge +7

Zo, dat is wel een autoriteit zeg, totaaltv! De uitgever van wat ooit Veronica was. Nou, KPN zit te sidderen op de stoel!

Beste “IT Expert”, wat is het nut van dit soort posts? Dit is een forum waar klanten elkaar helpen en geen “nieuws”rubriek. Wie doe je hier een plezier mee?

Ik zie dit bericht als spam en heb het als zodanig gerapporteerd.

 

Reputatie 7
Badge +9

Gezien er nog steeds dagelijks woningen worden aangesloten..  ben ik bang dat het inmiddels wel gehaald is.

 

Het Nederlands elftal heeft al jaren de doelstelling en de ambitie en de wil om WK kampioen te worden… Maar die lopen iets meer dan een seizoen achter....

@Ernst-Jan , Gaat dat wat opleveren, deze zelfbenoemde expert heeft 72 topics geopend met dit soort non nieuws en schijnbaar vind men het hier prima.

Je kan beter niet reageren, zakt het lekker snel weg.

Reputatie 7
Badge +9

Zo, dat is wel een autoriteit zeg, totaaltv! De uitgever van wat ooit Veronica was. Nou, KPN zit te sidderen op de stoel!

Beste “IT Expert”, wat is het nut van dit soort posts? Dit is een forum waar klanten elkaar helpen en geen “nieuws”rubriek. Wie doe je hier een plezier mee?

Ik zie dit bericht als spam en heb het als zodanig gerapporteerd.

 

Kijk dan ook even naar ze andere aangemaakte threads zou ik zeggen.. allemaal Copy-Paste verhalen met een klein stukje eigen tekst erbij.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo allemaal! Ik heb het topic wat aangepast voor de leesbaarheid. De tekst staat op de website van Totaal TV :-). Voor wat betreft het aantal aansluitingen: dat was inderdaad een wens. We zijn nog steeds druk bezig met de uitrol van glasvezel.