Beantwoord

Wanneer gaat tv, internet en vaste telefoon over van Telfort naar KPN in Den Haag (2545)?

  • 29 July 2020
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Wanneer gaat tv internet vaste telefoon over van telfort naar kpn in den haag (2545)?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 August 2020, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Rob V61 

Dit gaat geleidelijk, zodra je wordt omgezet krijg je hier ook bericht over. Eind deze jaar moet dan (onder voorbehoud) iedereen van Telfort omgezet zijn naar KPN.

Dank voor de info Dennis,

We hebben enige weken geleden de glasvezel in huis gekregen, maar daarna werd het stil bij KPN.

Op de site van KPN wordt je ook niet wijzer …

Hoopte wat meer info van KPN te krijgen.

Gr, Rob

Hallo @Dennis Schreve  en @Rob V61 , op het Telfort-forum schrijft een (ex-?) klant dat deze vandaag een brief heeft ontvangen van Telfort over de omzetting naar KPN:thinking:

Reputatie 7

Hoi @Rob V61, op dit moment zijn alle Telfort Thuis aansluitingen nog Telfort inderdaad. Later dit jaar komen die pas naar KPN over. Tot die tijd weet Telfort alles over die aansluitingen. Dat gaat los staan van waar je woont, voor de wijziging van Telfort naar KPN hoeft op jouw locatie niets te gebeuren.

Het klinkt alsof er bij jouw wel iets gaat gebeuren, daardoor vraag ik me nog wel wat af, Heb je nu een Telfort Thuis aansluiting en kan die omgezet worden naar glasvezel, of ben je zelf bezig met een overstap naar KPN? 

 

Hallo @Dennis Schreve  en @Rob V61 , op het Telfort-forum schrijft een (ex-?) klant dat deze vandaag een brief heeft ontvangen van Telfort over de omzetting naar KPN:thinking:

Dat was iets anders, dat ging over oudere e-mailadressen die overgezet gaan worden naar het mailplatform wat we bij KPN ook gebruiken :slight_smile:

 

Jasper, 

Er werd met veel bombarie aangekondigd dat er glasvezel kwam, via mail en brieven.

Kabel werd gelegd.

Kabel werd in huis aangelegd.

Toen werd het het, ondanks de berichtgeving dat er ondanks de corona doorgewerkt wordt, erg stil.

Mocht er vertraging optreden, zou het netjes zijn als dit gecommuniceerd werd.

Het gaat om postcode ***.

Gr, Rob

 

Admin: postcode naar profiel verplaatst

Reputatie 7

Het aanleggen van het glasvezelnetwerk staat los van het abonnement zelf. Het kan zijn dat het netwerk gewoon klaar is, dan kan je het abonnement wijzigen zodat je die verbinding kunt gebruiken. Als je jouw postcode en huisnummer invult op de website van KPN NetwerkNL (zij leggen het netwerk aan) zie je wat de status is van het netwerk.

Met alleen de postcode kan ik het abonnement niet zoeken, maar ik zie nu dat jouw e-mailadres een @Telfort.nl adres is, dat geeft me het sterke vermoeden dat het een Telfort Thuis abonnement is. Daarvoor kan ik hier niets inzien, daarvoor kan je contact opnemen met Telfort. Bijvoorbeeld via het Telfort Forum of telefonisch via 0900-9596 (lokaal tarief).