Beantwoord

Wanneer heb ik recht op een nieuwe modem?

  • 28 October 2020
  • 2 reacties
  • 1539 keer bekeken

Sinds glasvezel hier is aangelegd maak ik gebruik van de Experia Box V8. Alleen sinds kort heb ik boven een ruimte vrij gemaakt om met mijn laptop te zitten. Ik merk dat het internet boven erg instabiel is en dus ook vaak wegvalt. De snelheid is ook niet al te best. Heeft het zin om hier dan een versterker te plaatsen?

Mijn schoonfamilie heeft vrijwel hetzelfde probleem gehad, alleen die kregen vrij snel de Experia Box V10 opgestuurd en toen bleek het probleem opgelost te zijn. Heb ik hier ook recht op?

icon

Beste antwoord door Nick83 3 November 2020, 11:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @fozbre, welkom op ons forum.

Het omruilen van Experia Box is helaas niet mogelijk. Er is enorm veel apparatuur in bruikleen bij onze klanten, wat niet het allernieuwste model of type is. De ontwikkelingen gaan snel, zeker omdat we altijd op zoek zijn naar verdere verbetering. Het is voor ons geen optie om de apparatuur die reeds bij klanten in gebruik is steeds te gaan omruilen voor de allernieuwste modellen. Dat zou in strijd zijn met onze visie op duurzaamheid en tegelijkertijd ook enorme kosten met zich meebrengen. Wij ruilen daarom apparatuur alleen om wanneer er sprake is van een defect, of wanneer bepaalde belangrijke diensten niet (meer) mogelijk zijn zonder een omruil.

Ik raad je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.

Reputatie 7
Badge +24

Sinds glasvezel hier is aangelegd maak ik gebruik van de Experia Box V8. Alleen sinds kort heb ik boven een ruimte vrij gemaakt om met mijn laptop te zitten. Ik merk dat het internet boven erg instabiel is en dus ook vaak wegvalt. De snelheid is ook niet al te best. Heeft het zin om hier dan een versterker te plaatsen?

Ja. Bekabeld aangesloten uiteraard.