Beantwoord

Wanneer kan ik glasvezel bestellen?

  • 4 February 2020
  • 9 reacties
  • 83 keer bekeken

Bij ons is een paar weken geleden glasvezel aangelegd in huis. Het kast zit dus in de woning. Als ik met KPN contact opneem voor aansluiting dan weten ze nergens van. Ik laat het er maar bij zitten. Ook in het formulier van MIJN KPN loop ik vast. Bellen is ook een heidens karwei.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 February 2020, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Dadeboom , via onderstaande links kun je kijken wat en wanneer er op jouw adres mogelijk is door het ingeven van postcode en huisnummer:

https://www.kpnnetwerk.nl/

en 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

Succes.

Badge +19

@Dadeboom Als het kastje is geplaatst in huis kan het nog heel lang duren voor je daadwerkelijk kan bestellen. Denk eerder in weken dan in dagen.

Dank voor de reactie.Ik denk dat ik overigens eerst maar eens de kat uit de boom kijk.Met dat hussel wordt alles overigens flink duurder.

@Dadeboom   slim, kijk eerst alle katten uit de boom voor je in een provider trapt die niet doen wat ze beloven. of je gewoon tig weken aan t lijntje houden.

dr zijn meer wegen naar rome ;-) 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Dadeboom, welkom! Als er glasvezel gelegd is, zouden we wel wat moeten kunnen vertellen over of het aangevraagd kan worden of niet :-). Als je wilt dat ik er met je naar kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Overigens ben je niet verplicht om over te stappen naar Hussel als je dat niet wilt!

Dank voor de reactie. Mijn profiel inmiddels;s op een paar punten aangepast. Bij het informatiepunt van de KPN over glasvezel in Maarssen vertelden ze mij dat ik een paar weken moet wachten en vanzelf bericht krijg.

Dat is inderdaad een gebruikelijke methode, in ons geval konden we al een provider kiezen voor er een kabel de grond in ging. Daar zat bijna een half jaar tussen. 

Reputatie 7

Dank voor het invullen, Dadeboom. Marcia was vrij dus ik neem dit even over. Ik heb zojuist de omzetting naar glasvezel voor je aangevraagd. Dit verandert verder niets aan je abonnement, contract of prijs. Wel is er een monteur nodig. Deze is nu gepland voor 18 februari tussen 8:00 en 10:00. De monteur arriveert in dat blok. Verwachting is dat hij ongeveer een uurtje nodig heeft. Je krijgt van de wijziging en de monteur bevestiging per e-mail. Mocht de monteursafspraak niet uitkomen staat in de mail ook hoe je kunt herplannen.

Hartelijk dank voor de snelle reactie. Wij noteren de 18e tussen 8 en 10 voor installatie.

 

Vr.groet, Dick de Boom