Beantwoord

Wanneer komt de Samsung Smart TV?

  • 13 December 2019
  • 13 reacties
  • 289 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de  abonnement afgesloten met gratis tv erbij.

Wanneer komt deze tv binnen?

 

Met vriendelijke groet. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nadia 13 December 2019, 14:38

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Angiemichelle ,

Dat kan enige weken duren. De TV wordt geleverd door een externe partij.  Je krijgt daar vanzelf bericht over. 

Reputatie 7

Hallo, @Angiemichelle. Welkom op het KPN forum. Leuk dat je klant bij ons wordt! Wanneer je tijdens de actieperiode: Black Friday week als nieuwe klant Internet en tv Hussel hebt aangevraagd en daarbij de Samsung Smart TV als welkomstgeschenk hebt aangevinkt tijdens je bestelling, ontvang je de tv binnenkort van ons. In de bevestigingsbrief /mail vind je meer informatie. 

De Smart TV wordt twee weken activatie van het KPN Hussel abonnement verzonden. Je wettelijke zichttermijn moet eerst verlopen zijn. Anders sturen we je het welkomstcadeau, die je vervolgens ook weer moet retourneren wanneer je toch afziet van het abonnement. 
In verband met de decemberdrukte bij PostNL kunnen we vooraf geen indicatie geven hoeveel tijd er precies tussen zit. Je ontvangt automatisch van ons een track&trace code van PostNL zodra we jouw pakket aan de koerier hebben meegegeven. Nog even geduld :)

Uitleg over deze actie en de levering van het televisietoestel, zie kpn.com/blackfriday .

Dank jullie wel voor de reacties!

Reputatie 7

Graag gedaan, @Angiemichelle. Leuk dat je de KPN Community een vraag hebt gesteld. Alvast veel kijkplezier met je nieuwe Samsung Smart TV! :popcorn:

Reputatie 2

Hallo,

Ik heb begin december een abonnement afgesloten met gratis tv erbij. Is nu bijna februari en heb nog niets

Wanneer komt deze tv binnen?

 

Met vriendelijke groet. Paul

Reputatie 7

Hey Paul, je ontvangt de tv tot 4 weken na de installatie van je internet en tv pakket. Wanneer ben je aangesloten? 

Reputatie 2

Eerst 2 Jan dat is afgezegd door jullie omdat er problemen waren nu is het twee weken geleden aangesloten weet ook dat u zegt van vier weken wachttijd, en de monteur zegt twee weken.

wacht nu al van begin december hier op en wordt gek gemaakt door mijn kinderen hier want die willen nu wel die tv kijken op de slaap

@Angiemichelle   en  @Paul32  kan jij inmiddels al tv kijken ! ! 

of wacht jij ook net als ik op t schip met geld (tv) wat beloofd is maar steeds maar niet komt. k wacht al 8 weken, dus… bid en blijf hopen. 

Reputatie 2

Alles is al aangesloten en werkt ook goed 

Reputatie 7

Hey @Paul32, dan nog even afwachten. De toffe smart tv komt spoedig jouw kant op. Mocht je na 4 weken geen bericht van ons hebben gehad, laat het dan gerust weten. Dan kunnen we actie ondernemen. Fijn om te lezen dat de aansluiting goed werkt :) 

 

Ik wacht ook al vanaf december op mijn smart tv. Meerdere keren gebeld en schandalig hoe je van het kastje naar de muur word gestuurd. Iedere medewerker verteld je een nieuwe smoes. Mooie actie verzinnen maar leveren hoo maar. 

Reputatie 7

Hey @Swj. welkom op het KPN forum. De Black Friday actie was een enorm succes. Groter dan dat we hadden verwacht. We hebben een groot aantal toestellen moeten bij bestellen. Iedereen die nu nog wacht op zijn tv heeft daarover bericht ontvangen. Binnen 5 weken worden de laatste Smart TV's bezorgd. Heb je deze mail / brief ontvangen?  

Reageer