Beantwoord

Wanneer krijg ik de firmware van KPN?

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Beste mensen, ik ben sinds kort overgestapt van telfort naar kpn. Zoals het al bekend is heeft telfort een andere firmware op het v8 modem. Hoe krijg ik de firmware van kpn op mijn v8. Ik wil mijn oude modem blijven gebruiken.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 January 2021, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @shivanis, de firmware zal gewijzigd worden samen met een technische aanpassing aan de verbinding (oud-Telfort klanten gebruiken VLAN 34 nog voor internet, KPN aansluitingen gebruiken VLAN 6). Die wijziging gaat begin dit jaar uitgevoerd worden, daarbij zal de firmware automatisch bijgewerkt worden. Wanneer precies is nog niet bekend, in de praktijk zal je er niet veel van merken.

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper  Hallo Jasper , als ik je bericht zo lees worden dit jaar  alle “Telfort “ modems   voorzien van de

KPN firmware ( dus van VLAN 34 Naar VLAN 6 )  ?

Ook als je (nog) niet bent overgestapt van Telfort naar KPN ?

Lijkt mij vanuit technisch oogpunt logisch.

Reputatie 7

Klopt @Oberon 5, de migratie van Telfort naar KPN is alleen nog administratief gedaan. De technische migratie komt voor iedereen nog. Als je nu zelf al een wijziging doet in het abonnement (extra snelheid toevoegen bijvoorbeeld) wordt het pakket ook al technisch omgezet. Maar als je dat niet doet komt het ook gewoon dus :slight_smile: