Beantwoord

Wanneer krijg ik de gratis internet upgrade naar 1Gb?

  • 19 February 2024
  • 7 reacties
  • 139 keer bekeken

LS

Op  30 november 2023 een brief ontvangen met “U krijgt sneller internet van ons”. Het zou ook binnen enkele weken gerealiseerd worden. Tot heden heb ik niet geconstateerd dat er iets gebeurd is.

Henk

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 February 2024, 12:24

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi @HPvL . Welkom op het forum.

Je kreeg dus een mail? Werd er ook vermeld wat je nieuwe snelheid zou worden? En wat meet je als je nu een snelheidstest doet (bekabeld) ?

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Hallo

Eerst een brief en daarna een bericht dat het bijna zover was. Ik zou een mail krijgen als e.e.a. gerealiseerd was. Die mail is tot heden nooit gekomen en de snelheid is, via een een ethernetkabel direct op Fritzbox gemeten, nog steeds 200Mbit i.p.v. de beloofde 1Gb.

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u misschien in de tussentijd uw abonnement veranderd? Verlengt? 

Sorry. Ik heb me vergist. Het is een brief van XS4ALL. Ik moet daar zijn met mijn klacht. 

@HPvL . Vreemd. Ik denk dat je het beste even kunt bellen met 0800 0402 en navraag doen. Ze kunnen dan vaak gelijk al zien of je in aanmerking komt voor de aanbieding. 

ook ik heb brief gekregen   dat is 1Gb /sec zou krijgen maar nog geen email weet niet hoe lang je moet wachten

Reputatie 7

ook ik heb brief gekregen   dat is 1Gb /sec zou krijgen maar nog geen email weet niet hoe lang je moet wachten

Ik ontving die brief op dinsdag 16 april.

Op maandag 22 april ontving ik een mail dat de snelheid binnen 7 dagen verhoogd zou worden.

Op dinsdag 23 april ontving ik een mail met de bevestiging van een "bestelling" en dat ik binnen een kwartier gebruik zou kunnen maken van "Sneller Internet tot 1Gbit/s".

 

Bij mij heeft het dus precies een week geduurd.

Reageer