Vraag

Wanneer krijg ik een klantnummer?

  • 7 May 2021
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Als ik mijn bestelling wil volgen zou dat toch moeten kunnen via MijnKPN? Maar om daar gebruik van te maken moet ik produkten koppelen. En dat kan alleen als je een klantnummer hebt. En ik ben nog geen klant….

Ik heb wel een bestelnummer maar dat helpt dus niet...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @HansMarj,

Heb je via een bevestigingsmail een bestelnummer gehad? Zo ja dan zou je op de site hieronder je bestelnummer en postcode in te toetsen:

Mijn bestelling

Dankjewel Dennis,

 

Ik heb inmiddels een tweede mail gehad waarin het nummer wel stond.

Reputatie 7
Badge +22

Dankjewel Dennis,

 

Ik heb inmiddels een tweede mail gehad waarin het nummer wel stond.

Graag gedaan, veel plezier straks met de diensten van KPN, welkom bij de club.:grin: