Beantwoord

Wanneer krijg ik glasvezel in Oirschot?

  • 21 March 2024
  • 10 reacties
  • 133 keer bekeken

Bij mij in Oirschot zijn ze bezig met glasvezel aanleg , sommige personen hebben Delta op hun hesjes staan , anderen daar staat glaspoort op ??

Nu hebben ze gevraagd om bij mij de aansluiting binnen te leggen , maar de ene zegt dat daar dan GEEN  KPN  op aangesloten kan worden ???

Wat is hier waarheid , word deze aansluiting gratie gedaan ??  Kan hier straks  KPN  op aangesloten worden ??

Graag een antwoord , omdat ze nu aan de gang zijn  ,, dit nummer heeft contact met mij gehad 

Alvast bedankt         Janus Fasen

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

icon

Beste antwoord door PeterG 21 March 2024, 14:21

Bekijk origineel

10 reacties

Het lijkt erop dat er 2 glasvezelnetten tegelijk worden aangelegd. Delta Fiber maar ook … Glaspoort! Handig, dan hoeft de straat maar één keer open.

En volgens de postcode check https://www.kpn.com/internet/glasvezel/plaatsen.htm#Postcodecheck-anchor is er binnenkort kpn via glasvezel beschikbaar op je adres.

Glaspoort levert kpn op. Delta Fiber niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PeterG 

Ik zie dat de link die je vermeld niet compleet is.

Wij hebben sinds 2011 glasvezel, maar onze plaats staat er niet bij.

ik heb nu geen antwoord op mijn vraag , Wie is er nu bij ons bezig met de kabels ???  Wie gaat nu de aansluiting binnen leggen ???  Delta of Glaspoort  ??????

 

Die mensen in de straat praten niet met elkaar :(

 

Graag snel een antwoord , volgende week beginnen ze met de hyuisaansluitingen word hier gezegd

 

Janus

Reputatie 7
Badge +9

@Laikanesaf Delta legt glasvezel exclusief voor Delta/Caiway en Glaspoort legt glasvezel exclusief voor KPN. Het kan zijn dat beide bedrijven glasvezel gaan aanleggen met een grafrust van 6 maanden. Paar andere provider kunnen glasvezel aanbieden op Delta of KPN maar Delta of KPN gebruiken het netwerk van de concurrenten niet.

Je kan via postcodecheck zien wanneer het gebeurt bij jou.

https://www.glaspoort.nl

https://www.deltanetwerk.nl

 

Schijnbaar komt Delta en Glaspoort bij je glas aanleggen. Dus je krijgt 2 aansluiting van Delta en Glaspoort.

Wie is er nu bij ons bezig met de kabels ???  Wie gaat nu de aansluiting binnen leggen ???  Delta of Glaspoort  ??????

Delta én Glaspoort. 

Glaspoort = oranje kabels = kpn

Hallo , ik wil geen Delta , er zou een gratis KPN aansluiting komen welke ik op mijn tijdstip wil laten aansluiten 

 

Ga dit dus op de juiste manier communiceren , naar mij luisteren ze niet 

 

Janus

Je zult van beide bedrijven communicatie ontvangen. Dan dus alleen contact houden met Glaspoort. Er staat een telefoonnummer in de brief van Glaspoort. Ik moest even zoeken, het is hier alweer 2 jaar geleden, maar dat is deze  +31 85 238 0080 .

Als je ook Delta (alleen aansluitpunt) wilt voor toekomstige bewoners op je adres dan ook met hen contact houden.

Reputatie 7
Badge +9

@Laikanesaf Ook Delta legt glasvezel gratis voor particulieren aan, later kost het geld om toch laten aanleggen. Je krijg een aansluitpunt van Delta of KPN, maar hoef nog geen abo te nemen van hun.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo , ik wil geen Delta , er zou een gratis KPN aansluiting komen welke ik op mijn tijdstip wil laten aansluiten 

 

Ga dit dus op de juiste manier communiceren , naar mij luisteren ze niet 

 

Janus

 

@Laikanesaf 

Op een forum helpen klanten van KPN elkaar. 

Een moderator (KPN medewerker) kijkt ook mee en helpt ook.

 

Misschien heb je hier iets aan.

Reageer