Beantwoord

Wanneer wordt glasvezel aangelegd?

  • 28 July 2021
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

 

al een halfjaar ligt er nu kabel voor mijn huis en honderden anderen. Wanneer wordt dat eens aangelegd? Of moet het weggehaald worden door de bewoners?

*Admin: postcode verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door DennisA78 28 July 2021, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dit gaat om Roermond? Hier legt KPNNetwerkNL de kabels aan. Ik lees dat er 21mei van dit jaar begonnen is dus  "al een half jaar"? :thinking:

Tik hier je postcode huisnummer eens in om de stus op te vragen: https://www.kpnnetwerk.nl/waar-ligt-glasvezel/

Ik weet toch zelf wel wanneer dat gedaan is of wat denkt u?? Vreemde reactie. Vanaf eind februarie / begin maart is de oranjekabel bij alle huizen aangelegd. Tot bij de voordeur. Daarna niets meer

Badge +19

Nou nou iets rustiger mag wel. U zit hier verkeerd wat aanleg van glasvezel betreft. De netwerkbeheerder is kpnnetwerk.nl . Er wordt op heel veel plaatsen glasvezel gelegd. U komt vanzelf aan de beurt. Er van uitgaande dat er nog niemand in de straat is aangesloten.  Anders kpnnetwerk bellen. Vaak gaat er een half jaar  of langer overheen eer het aangesloten wordt.