Beantwoord

Wanneer wordt Hussel Internet 500Mbit/s doorgevoerd?

  • 5 June 2020
  • 9 reacties
  • 96 keer bekeken

Sinds vorige week zou ik Hussel Internet 500 Mbit/s krijgen, omdat ik van abonnement ben veranderd. Echter, tot nu toe heb ik deze snelheid nog steeds niet, ondanks de toezegging dat ik deze na het aanpassen van de snelheid van de modem (op diezelfde dag) zou krijgen. Nadat ik belde, werd verteld dat ik per 1-6 de snelheid zou krijgen, maar dit is nog steeds niet aan de orde. Wat KON al wel gedaan heeft, is mij de toegang tot Fox Sports te ontzeggen, wat overigens de bedoeling was. Kortom: ik heb nu geen 500 Mbit/s internet (wat zou moeten), maar wél ben ik nu FS kwijt. Mijn vraag is: wanneer wordt de bestelde 500 Mbit/s Hussel internet eindelijk geleverd?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 17 June 2020, 09:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Heb je nu 100 Mbit/s of wat zijn de speedtest waardes?

Er zijn meerdere van dit soort meldingen, vaak blijkt dat in de wijkcentrale/PoP iemand nog iets fysiek om  moet pluggen en dat kan makkelijk dagen tot weken duren. Het werd door coronabeperking niet gedaan en nu heeft men blijkbaar een flinke achterstand.

Ik heb nu idd 100 Mbit/s, Sinds 26 mei jl. hebben we een glasvezelaansluiting, die ook werkt. Het pluggen/aansluiten etc is dus al gebeurd (duurde overigens wel erg lang voordat het gebeurd was). N.a.v. de aansluiting op het glasvezel heb ik mijn abonnement laten aanpassen, maar deze wijziging is ondanks eerdere toezeggingen niet doorgevoerd. Wel ben ik FS kwijt, dus dat is al wel doorgevoerd. 

Reputatie 7

Welke NTU (glasvezel"modem") heb je?

Plaats anders eens een foto van dat ding.

Heb een Experia V10A, dus geen aparte glasvezelmodem als je dat bedoelt. Ik heb dus gewoon mijn modem behouden.

Heb een Experia V10A, dus geen aparte glasvezelmodem als je dat bedoelt. Ik heb dus gewoon mijn modem behouden.

Als het goed is gaat vanaf de ExperiaBoxV10a rode connector er een kabel naar een glasvezel aansluitpunt ergens aan de muur of meterkast.

Het gaat omdat glasvezelaansluitpunt, welk type is dat?

Reputatie 7
Badge +25

Hi @PatrickBreda, excuses voor de late reactie! Aangezien je je profiel al hebt ingevuld heb ik nu gelijk maar gekeken en ik zie dat er inmiddels (toevallig vandaag) een ticket is aangemaakt voor de technische dienst. Ik ga ervan uit dat zij het gaan oplossen. Mochten er nog vragen voor mij zijn, dan hoor ik het graag.

Hoi Paul, dat klopt. Ik heb maar weer eens gebeld en nu komt er ineens wel een storingsmonteur. Helaas kon geen datum genoemd worden, dus kan zomaar weer even gaan duren. Afwachten is het enige dat nu rest.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi Paul, dat klopt. Ik heb maar weer eens gebeld en nu komt er ineens wel een storingsmonteur. Helaas kon geen datum genoemd worden, dus kan zomaar weer even gaan duren. Afwachten is het enige dat nu rest.

Het ticket hier is afgesloten en volgens mij is het probleem ook opgelost. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Klopt, probleem is opgelost. Groet PatrickÂ