Beantwoord

Wat als iemand jouw IP-adres heeft en wifi de hele tijd uitzet?

  • 14 January 2022
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

wat als iemand jou ip adres heeft en jou wifi de hele tijd uitzet wat moet je dan doen want ik was aan het gamen en toen zei iemand dat hij mn ip had en paar minuten later was mn wifi uit en hij zei zelf ook dat hij het uit zou doen


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt [oorspronkelijke topic]

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 January 2022, 08:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dat heeft niet zozeer te maken met bekendheid van een WAN IP-adres, maar kennelijk een uitermate slechte beveiliging van je eigen netwerk, (mogelijk door slechte instellingen / "open”  netwerk?)
Waardoor die ander is binnen gekomen (hack), je apparaten heeft overgenomen om daar andere instellingen in te activeren.


Admin: meeverplaatst

Hallo @Mirac Coban , gamen doe je bekabeld, het meest stabiel en veiligst.


Admin: meeverplaatst

Reputatie 7

Welkom op het forum @Mirac Coban. Als je de verbinding kwijtraakt is het lastig inderdaad. Het klinkt alsof iemand meer heeft dan alleen jouw IP-adres of dat er iets anders aan de hand is. Heb je het wachtwoord op jouw Experia Box en van MijnKPN beide al eens gewijzigd naar iets compleet anders? Zonder wachtwoorden kan Wifi niet aan/uitgezet worden, het IP-adres alleen is daar niet genoeg voor.

Daarnaast sluit ik me ook aan bij Jan, om te gamen is het altijd het beste om dat op een bekabeld aangesloten computer of console te doen.

Reputatie 7

Ik vermoed dat er heel wat anders aan de hand is.

Welk type Experia/KPN Box heb je?