Wat is mijn internetsnelheid

  • 30 January 2020
  • 8 reacties
  • 435 keer bekeken

Ik heb ook een oude thuis instap internet en bellen en zoek naar snelheid.Is dat beneden de 50?

Bij mij is het ook zo traag en wil een ander pakket nemen,vandaar,……

Maar staat inderdaad niet in mijn KPN

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook een oude thuis instap internet en bellen en zoek naar snelheid.Is dat beneden de 50?

Bij mij is het ook zo traag en wil een ander pakket nemen,vandaar,……

Maar staat inderdaad niet in mijn KPN

Thuis instap is nu tot 50 mb. Ik heb het ook. Als u niet tevreden bent met de snelheid, onderzoek dan eerst eens welke snelheid op uw adres überhaupt mogenlijk is. Dat kan hier:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Ik neem tenminste aan dat u een DSL verbinding heeft? Of heeft u glasvezel?

Inderdaad geen glasvezel

Reputatie 7
Badge +24

Inderdaad geen glasvezel

Ok. En wat staat er op Fourstack? 

Wat staat er bij u waar bij mij 55 staat? En staat er nog wat op de regel eronder? Waar bij mij dus een streepje staat...

106 en op het streepje staat bij mij ook een streepje

Reputatie 7

Hoi @Mika19776, aan je laatste reactie te zien is er 106 Mbit/s mogelijk op jouw adres. Of je dat ook kunt halen is afhankelijk van het abonnement wat je hebt en de snelheid die daar bij hoort, het kan zijn dat dat 50 Mbit/s is zoals Nick noemt. Je zegt dat de verbinding traag is, merk je dat via WiFi of met een bekabeld aangesloten apparaat? Wat haal je als je een speedtest doet op een bekabeld apparaat?

Zou je jouw postcode en huisnummer ook op je forumprofiel kunnen invullen? Dan zal ik de verbinding vanaf hier ook kunnen bekijken. Ik hoor het graag van je. 

Reputatie 7

Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld @Mika19776, dank je. Ik heb de verbinding daarmee nagekeken en zo te zien komt er op dit moment 76 Mbit/s binnen op de Experia Box. Dat is voldoende voor de 50 van het abonnement wat je hebt. Zou je de speedtest die ik in mijn vorige bericht noemde voor me kunnen doen en uitleggen of je normaal gesproken draadloos of bekabeld werkt?

Speedtest gedaan.47.5 down en 28 up.

2e Keer gedaan 46.5 down en 29.0 up.Normaal draadloos gebruik.

Reputatie 7

Met een abonnement tot 50 Mbit/s is dat netjes @Mika19776. In het eerste bericht zei je dat het traag is, maar dit is een prima snelheid.

Wat is er precies traag? Zijn het bepaalde pagina's die je opent of iets anders?