Beantwoord

Wat voor aansluiting heb ik, en hoe sluit ik de Experia Box v10A aan?

  • 12 December 2020
  • 5 reacties
  • 453 keer bekeken

Heb net de KPN apparatuur ontvangen voor TV+internet, maar snap niet hoe ik deze moet aansluiten.

Gaat om ADSL/VDSL (helaas geen glasvezel hier), ik heb een Experia Box v10A en volgens de instructies moet ik kijken of ik een isra 1 of isra 2 punt enzovoort hebt.

 

Zo ziet het er uit in mijn meterkast: (gaat om een nieuwbouwhuis)

 

 

bovenkant:

 

onderkant:

 

Volgens de instructies zou het een isra 1 of lasdop zijn als er een andere kabel uit komt, die moet ik dan doorknippen en daar de rest op aansluiten.

Of het zou een isra 2 zijn als ik er onderin een extra stekker bij kan prikken.

Maar beide is dus niet het geval hier. Er gaat alleen een blauwe kabel in, en verder niks.

Er zitten verder ook geen andere KPN / kabel kastjes in de meterkast.

Dus mijn vraag: Wat heb ik voor type aansluiting en hoe sluit ik de boel aan??

icon

Beste antwoord door Rogier194 12 December 2020, 18:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Haal het kapje d’r maar eens af, er zit ws een krone-blok in.

Een monteur zien te regelen dus, helaas . . .

Ok balen, had gehoopt dat ik er gelijk mee aan de slag kon.

In elk geval bedankt voor de snelle reactie.

 

Als ik trouwens klik op service → monteur (hier) en dan “afspraak maken/wijzigen” krijg ik:

 

Ik kan verder niks uitkiezen of invullen. Ook niet als ik omhoog of omlaag scroll. Ben ingelogd, en 3 browsers geprobeerd.

Zit ik op de verkeerde pagina, of hoe/waar regel ik precies een monteur?

Haal het kapje d’r maar eens af, er zit ws een krone-blok in.

Een monteur zien te regelen dus, helaas . . .

 

Even voor mijn begrip trouwens, wat is eigenlijk een krone-blok?

Een manier om signaal draden te verbinden, hier te zien :

https://forum.kpn.com/internet-9/isra-afwezig-520937

Een manier om signaal draden te verbinden, hier te zien :

https://forum.kpn.com/internet-9/isra-afwezig-520937


Heb ‘m even opengeschroefd en inderdaad zoiets zit er bij mij ook in.

Ben intussen in contact met de klantenservice via Twitter, er wordt een monteur ingepland.