Beantwoord

Website niet bereikbaar

  • 20 August 2020
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik kan al een tijdje de website van mijn atletiekvereniging niet meer bereiken.

De site is: https://www.av-archeus.nl/

Hedenmiddag ruim 3u lang met de helpdesk contact gehad, 6 verschillende mensen aan de lijn gehad.

2x modem gereset, met kabel contact gelegd, alle instellingen nagelopen.

Vanuit de website beheerder en mijn computer onderhoud man: alles staat privé goed.

Het zit in het modem van de KPN die specifiek dus bovenstaande website blokkeert. DNS??

Met de Iphone op 4G lukt het wel. In een andere wifi omgeving lukt het ook.

Daardoor krijg ik ook mijn mail niet meer binnen die via het vereniging account lopen.

 

Wie kan mij helpen??

 

met vriendelijke groet

 

Ronald de Rooy

icon

Beste antwoord door PeterG 20 August 2020, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Als ik op de link klik krijg ik ‘m gewoon. Mogelijk heb je door heel veelvuldig bezoek een IP ban via de hoster opgelopen. (een hoster is bv een partij als Strato bijvoorbeeld)

Heb je al contact opgenomen met de beheerder v.d. site v.d. club die dan weer contact kan opnemen met de hostingpartij?

Om achter je IP te komen (dat hebben ze dan wel nodig) kun je dat achterhalen via deze link:
https://nl.vpnmentor.com/hulpmiddelen/ipinfo/

Ik zie de website ook gewoon.

PeterG en JanD,

Dank voor jullie reactie. Dat wat jullie zeggen is nu mijn probleem. Een ieder kan op de site komen, maar met mijn modem van KPN dus niet.

Via 4G IPhone kom ik er ook op. Maar niet via de WIFI draadloos of met kabel.
Website beheerder al contact gehad, kan mij ook niet verder helpen.

Ik vind het wel apart, niemand snapt hier iets van, bij de KPN ook al niet. Mijn computer man komt er ook niet uit.

gr Ronald

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rooy, welkom. 

Ook bij mij werkt de site. Alleen bij jou dus niet via ons netwerk. Dat is heel bijzonder. Het zit dus niet echt aan onze kant. Lijkt geblokkeerd op basis van jouw IP. Want kun je ook een VPN verbinding maken? Dan lukt het wel? En via de incognito browser?

Reputatie 1

wis je geschiedenis eens

Dag allen,

Mijn probleem is opgelost, het probleem zat bij het hosting bedrijf dat mijn IP adres om een niet te verklaren reden had geblokkeerd. Allen dank voor jullie meedenken.

groet R

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het is opgelost. Bedankt voor het delen. 

Mocht er nog iets zijn, laat het dan vooral weten.