Beantwoord

Weer internet storing!!

  • 14 July 2021
  • 12 reacties
  • 138 keer bekeken

We hebben nu alweer een week geen glasvezel verbinding dit was 2 weken geleden ook al het geval toen was het 6 dagen zonder verbinding. Wat is er aan de hand met de betrouwbaarheid?? En waarom moet dit zolang duren? Ik geef het tot eind deze week anders zeg mijn abonnement op!


Er wordt gewoon niks aan gedaan, afgelopen vrijdag een monteur geweest voor binnen, terwijl ik al aangaf dat het probleem zich buiten bevindt. Daar moet ik dan thuis voor blijven omdat jullie een probleem hebben met de diensten die jullie aan ons leveren. Los het op anders een klant minder.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 July 2021, 22:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Susan-Niels-Dronten, dit gaat niet zo lekker allemaal :slight_frown:

Als ik de storingsbon bekijk, zie ik dat er al wel een ondergrondse ploeg mee aan de slag zou gaan, afgelopen nacht zo te zien. Meer informatie heb ik nu niet beschikbaar maar ik ga er navraag over doen en heb morgen meer te vertellen. Je hoort van me zodra ik meer weet!

Wat fijn dat je al meer bekend is? Ik kan je vertellen dat niemand gisteren of vandaag de moeite heeft genomen om ook maar iets van een update te geven.


Met enige geluk heb ik gisteren gebeld en gevraagd om het noodpakket wat we nog hadden liggen van de vorige storing te activeren. Dit kon 24 uur duren, dat was ook precies 24 uur. Digitenne owja nu weet Ik alweer waarom dit niet zo'n groot succes was!! Ruis, gestotter en wegvallend/stilstaand beeld…..

Reputatie 7
Badge +20

Wat fijn dat je al meer bekend is? Ik kan je vertellen dat niemand gisteren of vandaag de moeite heeft genomen om ook maar iets van een update te geven.

Jouw situatie is inmiddels doorgezet naar een collega die het herstel hopelijk kan bespoedigen, zoals het nu lijkt zal het namelijk 2 weken gaan duren voordat de verbinding helemaal hersteld is voor jou en de anderen die hier problemen door ondervinden :slight_frown: We weten niet of het gaat lukken om dit te versnellen aangezien er wel het één en ander moet gebeuren, maar we gaan ons best er voor doen!

Met enige geluk heb ik gisteren gebeld en gevraagd om het noodpakket wat we nog hadden liggen van de vorige storing te activeren. Dit kon 24 uur duren, dat was ook precies 24 uur. Digitenne owja nu weet Ik alweer waarom dit niet zo'n groot succes was!! Ruis, gestotter en wegvallend/stilstaand beeld…..

Balen dat de Digitenne zo tegenvalt, heb je de vorige keer al geprobeerd om de antenne op een andere locatie neer te zetten om te kijken of de ontvangst dan beter is?

Reputatie 7
Badge +20

Inmiddels heb ik iets meer uitleg over de situatie @Susan-Niels-Dronten, om jouw verbinding te repareren, moet er in de centrale iets worden uitgezet waardoor 31 andere verbindingen ( die op hetzelfde punt als jij aan zijn gesloten) óók niet meer werken, totdat alles hersteld is. Dit gaat meerdere uren duren, vandaar dat dit soort herstelwerkzaamheden altijd in de nacht uit worden gevoerd. Maar dat moet wel van tevoren aangevraagd en goedgekeurd worden en kost meestal wel een paar weken :slight_frown: Dat is waar het wachten nu op is. In tussentijd wordt er wel via meerdere wegen gezocht naar een tijdelijke oplossing, het is echter niet te zeggen of ze die zullen vinden.

Zodra daar meer over bekend is, laat ik het hier weten!

We hebben nog steeds storing!! Dit probleem is zomaar uit het niets ontstaan? Los het op!

Wat moeten wij met de informatie over dat het een groot probleem is bla bla, moeten we nu begrip opbrengen voor de storing of complexiteit hoervan? hoe jullie het denken te gaan repareren of hoe dit tot stand komt maakt ons werkelijk niks uit.

Enige wat we hopen is dat het zsm opgelost wordt. Snap niet zo goed dat het zo lastig moet zijn omdat het voorheen altijd goed gewerkt heeft!!

 

Badge +19

Wat een bijzonder onsympathiek reactie. Bedenk dat er heel veel werk verricht moet worden in het rampgebied wat de afgelopen dagen is ontstaan waar veel monteurs naar toe moeten. Uw probleem is helemaal niets vergeleken met wat de mensen in Limburg hebben.

Joep serieus waar heb je het over? Wij betalen maandelijkse een flink bedrag aan KPN voor een werkende internet verbinding en die werkt al heel lang niet.De storing heeft KPN zelf veroorzaakt, wij willen graag dat het opgelost wordt, als ik dan soms onsympathiek overkom is dan maar zo. 

Snap niet zo goed waar de vergelijking met Limburg vandaan komt? Beetje ver gezocht als of wij de ramp in Limburg en onze buurlanden in dat zelfde gebeid niet erg vinden. Deze discussie en jou conclusie slaat echt als een tang op een vvarken

Als KPN ons laat weten dat er op dit moment te weinig monteurs zijn omdat er een ramp in Limburg gaande is zijn wij de laatste die daar iets van zou vinden, hier heb ik nog niks van vernomen.

Zal zelf maar een update geven: zojuist aan de telefoon te horen gekregen dat onze storing komt door een knik in onze kabel? De buren en de hele straat heeft gewoon internet!

De kpn monteurs dienst had onze ticket op de status ON HOLD gezet, of te wel ze doen er niks mee?! Hoelang deze op die status stond werd niet vermeld alleen dat dit nu weer is opgepakt.

Nu moeten ze dit gaan inplannen en mij bellen voor een afspraak. Ik wil geen afspraak, ik ga niet weer verlof opnemen zodat KPN de storing kan oplossen, alles bij elkaar heb ik al 3 dagen opgenomen. De werkwijze van dit alles is toch wel bijzonder te noemen. Ik blijf me verbazen dat er bij een bedrijf als KPN nog zoveel te verbeteren valt.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens uw startpost had u nu toch allang uw abonnement opgezegd? 🤔

Maar goed. Maja legt uit waarom het zolang duurt, daar zult u het toch echt mee moeten doen denk ik.

Inmiddels heb ik iets meer uitleg over de situatie @Susan-Niels-Dronten, om jouw verbinding te repareren, moet er in de centrale iets worden uitgezet waardoor 31 andere verbindingen ( die op hetzelfde punt als jij aan zijn gesloten) óók niet meer werken, totdat alles hersteld is. Dit gaat meerdere uren duren, vandaar dat dit soort herstelwerkzaamheden altijd in de nacht uit worden gevoerd. Maar dat moet wel van tevoren aangevraagd en goedgekeurd worden en kost meestal wel een paar weken :slight_frown: Dat is waar het wachten nu op is. In tussentijd wordt er wel via meerdere wegen gezocht naar een tijdelijke oplossing, het is echter niet te zeggen of ze die zullen vinden.

Zodra daar meer over bekend is, laat ik het hier weten!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Susan-Niels-Dronten, er zit inderdaad een knik in de kabel van de voeding van het deel van de centrale waar jullie op aan zijn gesloten. Om iets met die voeding te doen, moet er iets worden uitgezet waardoor al die andere verbindingen ook urenlang zonder komen te zitten, zoals ik eerder al aangaf. 

Dat je bon op ‘on hold’ is komen te staan in tussentijd, daar zie ik geen verklaring voor terug, in ieder geval top dat je nu een rechtstreeks telefoonnummer hebt ontvangen zodat je zonder tussenkomst van de gewone klantenservice met de afdeling kunt bellen die je storingsbon in behandeling heeft!

@Nick83 dat soort dingen zeg je uit frustratie/boosheid en omdat er geen actie ondernomen werd, of dat zal je wel niet begrijpen. Enige toegevoegde waarde heeft je reactie niet. 

Bericht gehad dat ze vandaag iets gaan doen aan de storing. Inmiddels dag 22 zonder werkende internetverbinding, wordt vervolgd.

Reputatie 6
Badge +6

@Nick83dat soort dingen zeg je uit frustratie/boosheid en omdat er geen actie ondernomen werd, of dat zal je wel niet begrijpen. Enige toegevoegde waarde heeft je reactie niet. 

Bericht gehad dat ze vandaag iets gaan doen aan de storing. Inmiddels dag 22 zonder werkende internetverbinding, wordt vervolgd.

Hopelijk heeft je bak azijn goed gesmaakt.