Beantwoord

Wegvallend en traag internet met wifi en bekabeld

  • 21 December 2020
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo,

 

Wij hebben thuis een extreem slechte internet verbinding. Ik heb 3 apparaten verbonden met de kabel (incl TV) en 4 op de wifi. Wij hadden altijd een abo bij telfort en nu we automatisch overgegaan zijn naar KPN heb ik vanwege de problemen een upgrade gedaan op het abo (50Mb Internet & TV). Het probleem is niet weg en lijkt zelfs erger te worden.
Het internet is bij vlagen super traag (zowel wifi als kabel)
Vaak heb ik wel verbinding maar geen internet.
Het probleem gebeurt als we veel apparaten tegelijk gebruiken, maar ook als we maar 1 apparaat gebruiken.
Soms als we alleen TV kijken valt de verbinding zelfs weg.
Soms valt zelfs 's nachts het internet weg. Soms voor minuten, soms voor uren.
We doen soms wel 3x per dag een reset op de modem (thuiswerken is zo een ramp!)
We hebben nog een Experia Box V8 van de telefort tijd. Misschien veroorzaakt deze het probleem?
Ik heb al vaak de wifi manager gebruikt, en we hebben eigenlijk geen probleem met het ontvangen van het signaal.

KPN, ik betaal voor prima internet & TV en ik ontvang nu een waardeloze service.  Help me snel want ik sta op het punt om te wisselen van provider. 

Thuisgebruiker

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 December 2020, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Thuisgebruiker, wat rot dat je verbinding niet lekker werkt, en dat upgraden van de verbinding ook niets goeds uitgehaald heeft. 

Ik kijk graag met je mee naar de verbinding. Kan je voor mij je gegevens in je forumprofiel zetten? Geef je een seintje zo gauw je ze toegevoegd hebt?

Dag Alexandra, 

Ze zijn nu bijgewerkt.

Groet

Reputatie 7
Badge +19

@Thuisgebruiker Dankjewel! Ik heb ze erbij gepakt en je verbinding nagekeken. Het lijkt mij een goed plan om het modem te vervangen, daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd. Deze kan je vanaf morgenmiddag ophalen op het servicepunt in jouw buurt. Ik stuur je de details toe in een privébericht. Laat je me hier in het topic weten of alles is gelukt?

Thanks Alexandra, met het nieuwe modem is het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +19

Thanks Alexandra, met het nieuwe modem is het probleem opgelost.

Fijn om te horen, graag gedaan!