Beantwoord

Wegvallend internet

  • 28 September 2020
  • 2 reacties
  • 9 keer bekeken

Ook ik heb sinds een aantal dagen last van wegvallend internet, waar het vandaag echt heel veel is. Ieder kwartier valt het wel weg. Niks veranderd in de aansluiting, plek in huis of iets dergelijks. Wordt er nu wel een beetje kriegel van. Er is ook geen storing hier in de buurt.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Heine 1 October 2020, 12:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hallo @Marja4

Erg balen dat je een wegvallende verbinding ervaart. Speelt dit via Wifi of ervaar je dit ook op een bekabeld aangesloten apparaat? Als het enkel via Wifi speelt, dan raad ik je aan om je Wifi verbinding te verbeteren met de Wifi Manager Servicetool. Deze Servicetool analyseert en optimaliseert de Wifi verbinding. Het is van belang dat je de Wifi Manager minimaal twee keer achter elkaar doorloopt. De Wifi Manager Servicetool kan dan namelijk constateren of de verbeteringen voldoende effect hebben gehad. 

Speelt het ook op een rechtstreeks bekabeld aangesloten apparaat, dan ben ik benieuwd welke lampjes in welke kleur branden/knipperen op je modem (de Experiabox) op de momenten dat je het wegvallen ervaart. Ik lees het graag. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer