Beantwoord

Wegvallend internet

  • 8 October 2020
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Tja na mijn nieuwe experiabox v10 geïnstalleerd te hebben een week geleden valt nog steeds mijn internet continu uit wat zeer vervelend is al je vanuit huis een online vergadering moet bijwonen 🤨🤨🤨

ik vraag mij dan ook af wanneer stopt dit nou eens ik betaal over de 100 € per maand en zit hier niet echt op te wachten !!!!! 
overstappen misschien ?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 October 2020, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Nou het stopt niet vanzelf dus goed dat je het meldt. Maar wat is er nou precies aan de hand?

Hallo @hetmannetje als je online vergadert heb je dan wèl een bekabelde verbinding i.p.v. draadloos?

Want bekabeld heeft wel de voorkeur boven draadloos, is stabieler en veiliger.

 

JanD Nee ik werk draadloos idd dat gaat ook gewoon feilloos Jan en als je internet weg is heeft een kabel ook geen zin buiten dat het dan idd misschien wel veiliger is !

 

Hallo @hetmannetje , gebruik xDSL of glasvezel?

indien xDSL, heb je de modem al eens een fabrieks-reset gegeven?

indien glasvezel, heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna weer opgestart?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @hetmannetje, ervaar je nog steeds problemen? Zo ja, wat heb je al gedaan? Het modem gereset? En hoe is jouw modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter? Mocht het om glasvezel gaan, dan maakt dit niets uit, maar heb je dan het glasvezelkastje al eens stroomloos gehad voor 2 minuten?

Mocht ik nog mee kunnen kijken, dan hoor ik dat. Wil je dan jouw Forumprofiel voorzien van in ieder geval postcode + huisnummer en naam van de contractant?