Beantwoord

wegvallend internet

  • 1 January 2021
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik word een beetje schijtziek als je een spel speelt op ps4 en fifa doet of ander spel dat er elke keer als je in het spel zit dat de ian kabel niet is aangesloten terwijl ik gewoon internet hebt weet niet of jullie daar iets aan doen maar betaal geld zat voor dat internet maar valt vies tegen of jullie lossen het op of ik ga naar andere provider toe want dit is echt belachelijk 

icon

Beste antwoord door Bart_ 7 January 2021, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Dekkers82 Ik snap best dat je wat gefrustreerd raakt als je je spelletje niet kunt spelen door problemen met je verbinding. Je kunt vooral zélf veel doen om voor een optimale verbinding te zorgen. Een bekabelde verbinding is vanzelfsprekend aan te raden, om stabiel te kunnen spelen. Wifi is handig, maar wel een stuk instabieler en je haalt niet de volledige snelheid die je bekabeld kunt halen. Vanzelfsprekend is de snelheid die je ontvangt in de eerste plaats bepalend. Weet je hoeveel er bij je binnenkomt?Â