Beantwoord

Wegvallend internet

  • 7 February 2021
  • 10 reacties
  • 61 keer bekeken

ik heb de laatste weken steeds internet wat uitvalt, hierdoor heb ik last met thuis werken.

Ik heb al een paar keer de tool doorgelopen maar dat helpt niet  het internet staat aan of het is uit. Ik zou graag een oplossing zoeken

 

 

icon

Beste antwoord door jimny 7 February 2021, 19:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger heb je? Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur op het modem?

experia box v10 en wat hier op draait is alleen mijn internet TV gaat via de cai.

Gaat het om een glas- of koper verbinding

het is gewoon een koper aansluiting die het al jaren goed doet alleen valt hij nu een paar keer per dag uit en dat is lastig als je net in een meeting zit

Hoe lang is het dsl kabeltje vanaf het aansluitpunt tot het modem

Dat is ongeveer een meter,

Vervang dit kabeltje eens voor een ander van max 150 cm dat wil nog wel eens helpen

 

En welk isra punt heb je  van onderstaande afbeeldingen

precies 

bedankt maar ik ervaar de storing als zwart wit . Hij doet het wel of niet  maar zal eens kijken of er een ander draadje op past

 

Geef anders het modem eens een harde reset door 10 sec het resetgaatje achterop het modem in te drukken met bv een paperclip

Valt de vaste verbinding uit of is het alleen de wifi