Beantwoord

Wegvallend internet en TV

  • 7 April 2020
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Sinds zeker een half jaar vallen internet en tv soms weg. TV geeft dan soms schokkerig beeld of vraagt om van zender te verwisselen of geeft foutcode 303. In alle gevallen is het aan- en uitzetten van het modem de oplossing. Ik heb al van alles geprobeerd. Een van mijn testen was deze: UTP kabel van glasvezel naar experia v8 vervangen. Wifi uitzetten op experia. HD tv-ontvanger omgeruild (ik heb er twee) en deze met een nieuwe UTP kabel aangesloten. Experia een keer resetten. Zelfs in deze minimale configuratie had ik nog problemen met mijn tv ontvangst.

De laatste paar dagen vallen tv en internet steeds weer uit.

Kunnen jullie mij alsjeblieft hierbij helpen? 

Met vriendelijke groet,
Rob

icon

Beste antwoord door RobGdeJong 9 April 2020, 16:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @RobGdeJong en goed dat je dit kenbaar maakt! Top dat je zelf al het een ander hebt uitgeprobeerd om te achterhalen waar het probleem precies zit maar je wil natuurlijk een structurele oplossing. Op het moment dat je internet & tv wegvallen; hoe branden op dat moment de lampjes van de Experia Box? Dat is waar ik in eerste instantie benieuwd naar ben. De foutcode 303 lijkt erop dat de interactieve televisie geen contact kan maken met ons netwerk. Een verbinding die in zijn geheel wegvalt, zou dit kunnen verklaren. Ik kijk ook graag even met je mee.  Kun je daarom je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Alvast bedankt :) 

 

 

Hoi @JanZ_ Inmiddels heb ik via chat contact gehad met een van jouw collega’s. Er wordt een nieuwe Experia Box opgestuurd. Dus dat wacht ik even af. 

Reputatie 7
Badge +25

We horen graag of het daarmee is opgelost @RobGdeJong!

@Paul_ Tot nu toe geen klachten meer gehad dus het lijkt opgelost te zijn. Bedankt en een fijne dag gewenst!

Reputatie 7
Badge +25

Dan lezen we graag! Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier. :slight_smile:

Reageer