Beantwoord

Wegvallend internet experia V10a

  • 25 January 2019
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Wij zijn enkele maanden geleden verhuisd en konden toen upgraden naar een Experia v10a. Sindsdien hebben wij een beperkte en wegvallende WiFi verbinding. Moet ik dit probleem zoeken bij de experiabox of bij de aansluiting van de ISRA 2 verbinding?
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 January 2019, 13:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @RuudHeuvelmans, Wat lastig dat je sinds je verhuizing regelmatig een wegvallende en beperkte WiFi verbinding hebt. Is er tijdens je verhuizing ook een monteur langs geweest om alles bij je aan te sluiten? Ik zou graag een aantal dingen met je willen doornemen om het één en ander uit te sluiten.

Heb je al eens onze WiFi tuner tool doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Om je WiFi te optimaliseren kun je ook de informatie en tips gebruiken uit het topic: Uitleg over WiFi en tips om jouw WiFi-verbinding te verbeteren. Vooral het stukje vanaf 'veel voorkomende problemen met WiFi' kan je helpen bij het verbeteren van je WiFi verbinding. Zoals het aanpassen van je WiFi kanaal en de servicetools die worden genoemd bij optie 2 en 3.

Hopelijk kun je jouw WiFi verbinding hier al een heel eind mee verbeteren. Zo niet, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan ga ik verder kijken naar een oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RuudHeuvelmans, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer