Net als bij de eerste schrijver valt bij mij met grote regelmaat de TV en het Internet uit. Een half jaar geleden heb ik nog kunnen bellen met KPN storing en men vertelde wat ik moest doen (een ingewikkeld proces). Zij wilden mij daarin begeleiden maar eerst moest ik het zelf proberen en dan zouden ze mij, door enorme drukte, een kwartier later terugbellen om te kijken of het was gelukt. Dat telefoontje moet nog steeds komen …. Sindsdien blijft het probleem en kijk ik veelvuldig tegen uw blauwe storing kaart aan. Alles, alles en nogmaals alles heb ik vele malen geprobeerd. Tevergeefs. Voor mij als leek is er maar één oorzaak: het modum deugt niet meer. Maar hoe maak je je probleem duidelijk bij KPN en wat doen ze er dan aan ? Ruim 60 jaar ben ik al klant van KPN, maar de enige oplossing die ik nog weet te bedenken is met een andere provider in zee te gaan; dan krijg ik tenminste een ander modum….. Of is er een betere oplossing mogelijk ? Zoals het nu gaat is voor mij niet meer aanvaardbaar.
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineel