Beantwoord

Wegvallend TV en internet

  • 11 April 2021
  • 7 reacties
  • 45 keer bekeken

Net als bij de eerste schrijver valt bij mij met grote regelmaat de TV en het Internet uit. Een half jaar geleden heb ik nog kunnen bellen met KPN storing en men vertelde wat ik moest doen (een ingewikkeld proces). Zij wilden mij daarin begeleiden maar eerst moest ik het zelf proberen en dan zouden ze mij, door enorme drukte, een kwartier later terugbellen om te kijken of het was gelukt. Dat telefoontje moet nog steeds komen …. Sindsdien blijft het probleem en kijk ik veelvuldig tegen uw blauwe storing kaart aan. Alles, alles en nogmaals alles heb ik vele malen geprobeerd. Tevergeefs. Voor mij als leek is er maar één oorzaak: het modum deugt niet meer. Maar hoe maak je je probleem duidelijk bij KPN en wat doen ze er dan aan ?  Ruim 60 jaar ben ik al klant van KPN, maar de enige oplossing die ik nog weet te bedenken is met een andere provider in zee te gaan; dan krijg ik tenminste een ander modum….. Of is er een betere oplossing mogelijk ? Zoals het nu gaat is voor mij niet meer aanvaardbaar.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 21 April 2021, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Aart104, dat is vervelend om te horen. Ik wil graag met je gaan kijken hoe we alles thuis weer goed werkend kunnen krijgen. In dit geval begrijp ik dat met de klantenservice alle relevante stappen al genomen zijn. Zou je om die reden je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik alle gegevens even voor je na.

ik heb vanmorgen eindelijk een KPN man aan de telefoon gehad, die direct wist dat het modum de oorzaak was en hij heeft mij toegezegd dat er binnen een paar dagen een nieuw modum bij mij zou worden afgeleverd. Nog even afwachten dus.

Reputatie 7
Badge +17

Ik hoor hier graag van je of dat het probleem voor je oplost. Zo niet dan kan ik het verder voor je oppakken. :relaxed:

Helaas, zoals gebruikelijk, heb ik na het positieve telefoongesprek, waarin mij een nieuw modem werd beloofd, niets meer gehoord of gezien. 

Als het weer niet wordt opgelost, ga ik, net als zowel mijn zoon als mijn dochter reeds deden, nu echt naar een andere, ongetwijfeld minder slechte, provider. Het meeste dat ik voor mijn jaarlijkse bijdrage aan KPN terug krijg zijn storingen.

Als Bram in staat is de zaak wel geregeld te krijgen, dan is dat heel prettig voor mij. Lukt het hem niet, dan hierbij toch alvast dank voor zijn inspanningen.

Reputatie 7
Badge +17

Zou je in dat geval alsnog je profiel in kunnen vullen en hier even laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik waar het bestellen van het nieuwe modem mis is gegaan. :relaxed:

heden profiel ingevuld. M.vr.gr,

Reputatie 7
Badge +17

@Aart104 heel erg bedankt voor het invullen van je profiel. Bij het doen van een meting van de stabiliteit tot aan het modem bleek dat er inderdaad sprake is van een probleem. Om dit op te kunnen lossen zal het nodig zijn om een monteur in te plannen. Om dit zo snel mogelijk geregeld te hebben heb ik deze voor je ingepland. Je krijgt alles van ons via de SMS nog een keer zwart op wit. Ook heb ik hier via het forum een privébericht naar je verzonden waar dit ook nog een keer in staat. Mochten er verdere vragen zijn kan ik die hier voor je beantwoorden. Mocht het gekozen tijdstip niet uitkomen kan je deze op een ander moment laten inplannen via de link in de SMS.Â