Beantwoord

Wegvallende en onstabiel internet

  • 26 March 2021
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb al een aantal dagen last van een storing op het spel Fornite wat ik speel, aangezien er niet veel te doen is voor mij door omstandigheden is dit het enige waar ik nog wat plezier uit kan halen, echter heb ik al een week last van wegvallende Wi-Fi waar ik normaal op 0-20 ping speel, speel ik nu vaak op 50+. Router gereset, werkt niet. Netwerkverbindingen reset, werkt niet. Nieuwe hard drives geïnstalleerd, werkt niet.

 

Hopelijk heeft één van jullie de oplossing.

Alvast bedankt,

Itai 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 27 March 2021, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Itai! Zie je die 50+ ping in het spel zelf of vanuit een speedtest? Zou je als je die in het spel ziet voor de zekerheid nog een speedtest kunnen doen? Hoe zit het daarnaast met andere spellen of streams? Verder geef je aan dat het een verbinding via de wifi is. Zou je eens kunnen kijken of je dezelfde problemen ook hebt als de computer met een internetkabel verbonden is?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!