Vraag

Wegvallende internet

  • 19 May 2020
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Sinds twee weken geleden regelmatig wegvallende internet. Alles al geprobeerd zoals modem resetten, ook in de router etc. etc. Afgelopen zaterdag KPN aan de lijn gehad om het probleem voor te leggen. Kon de medewerker toen de modem niet meten en adviseerde hij om de modem om te ruilen voor een nieuwe, de Experia Box V10A.  Deze zou opgestuurd worden, maar vergat de medewerker deze te melden. Vandaag gebeld voor de status van de levering, maar bleek dat ik de modem helemaal niet krijg. Een andere collega aan de lijn gaf aan dat er geen melding door de vorige collega hiervan is gemaakt. Vervolgens deed zij de meting, maar bleek er geen storing te zijn en gaf zij aan dat er weer gebeld moet worden bij een storing. Deze collega was beslist niet klantvriendelijk en hing zij ook op terwijl ik nog sprak. Deze ervaring  in de jaren dat ik telefonisch contact had met KPN is verbazingwekkend.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @mrg1971, welkom! Wat een gekke gang van zaken, dit! Ben je inmiddels wel juist geholpen? Kan ik nog iets voor je betekenen? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Gaat het om wegvallende wifi of valt de verbinding bekabeld ook weg?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je inmiddels geholpen bent. Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.Â