Vraag

Wegvallende verbinding

  • 16 August 2020
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Normaal gesproken ben ik er niet zo van om via forums mijn onvrede te uiten.

Helaas is er geen andere manier daar de KPN bijzonder slecht telefonisch te bereiken is. We zijn al sinds maart bezig met glasvezel. We zouden gebeld worden voor een nieuwe afspraak daar de glasvezel aansluiting  provisorisch gemaakt is. Met als gevolg dat de TV het minder goed doet en we regelmatig storings meldingen/ codes krijgen. Ook de WiFi is er niet beter op geworden, juist slechter.

al met al niet plezierig en zijn we nu in het proces om naar andere providers te kijken informeren na 30 jaar klant van de KPN te zijn.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Wat is er precies provisorisch gemaakt? Hangt het glasvezelmodem aan 1 schroef los te bungelen ofzo?