Beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 19 December 2020
  • 8 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo, ik heb het zelfde probleem. Het internet valt spontaan uit, en de enige manier om dit te resetten is de TP link router uit en aan zetten. Verder is sinds 2 maanden dat de experia box wifi verbinding gewoon niet meer werkt, je kunt ermee verbinden maar geen internet. Terwijl de TP link wel werkt. Ik denk zelf dat de Xperia box defect is.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 January 2021, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Kees_1960 . Welkom op het forum.

Zie je ook dat de experiabox even helemaal uitvalt? Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bedankt voor de reactie en excuses voor de late reactie, het lijkt nu allemaal weer te werken. Om een of andere reden hebben we nergens last van sinds wij één van kerstverlichting weg hebben gehaald. Heel apart, ik heb nog wel mijn profiel geüpdate. Maar als er nog iets is laat ik het wel weten.  

Het zou kunnen dat je gebruik maakt van een draadloze verbindingset. Die kunnen niet zo goed tegen kerstverlichting. Ik ben in ieder geval blij dat het weer werkt.

Het zou kunnen dat je gebruik maakt van een draadloze verbindingset. Die kunnen niet zo goed tegen kerstverlichting. Ik ben in ieder geval blij dat het weer werkt.

Hallo Erwin,

Momenteel valt de TV 2 a 3 keer per dag uit, dus het blijkt jammer genoeg nog niet opgelost te zijn. Gisteren viel daarmee ook het internet uit. :(. Ik heb het profiel zoals aangegeven al geüpdate. ik hoop dat we dit samen kunnen oplossen. 

Badge +19

Is de tv ontvanger direct aangesloten met een kabel op de experiabox?

Ik heb je lijn doorgemeten en de toevoer van het signaal is stabiel. Hoe is jouw ontvanger aangesloten? Zit er een lange kabel tussen? Of zijn er van die kastjes gebruikt? (of misschien nog een switch)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â