Wegvallende verbinding

  • 24 December 2020
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Al maanden problemen met data signalen, WiFi valt weg, telefoon valt weg, tv valt weg, alles al bedraad tv ontvanger rechtstreeks op de modem, nieuwe modem extra versterkers, glas vezel verbinden vernieuwd glasvezel signaal op ander kanaal, NT jasje vernieuwd, tv ontvanger vernieuwd dit omdat de ontvanger eigen leven leid, valt in storing, bij kijken maar opgenomen programma’s valt de ontvanger uit of begint door te spoelen en is dan niet meer te stoppen moet hem met aan/ schakelaar uit zetten. Dit had de oude en nu de nieuwe ook weer.

KPN houd vol dat het aan de huis installatie ligt, deze is door de experts helemaal na gekeken en niks mee.

Het vreemde is dat ik begin van het jaar nergens last van had en met 2 versterkers overal in huis en tuin sterke WiFi had.

elke keer komt KPN met een ander verhaal dan zijn het de Zonnen  panelen maar die liggen er pas op, dan zijn het de kerst lampjes uit China â€Ĥ. komen allemaal uit China(wat niet )

Dan krijg ik weer de opmerking misschien moet u er maar genoegen mee nemen.

word er flauw van en een avondje lekker tv kijken is er al een tijd moet meer bij.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u een draadloze verbindingset in huis?