Beantwoord

Wegvallende verbinding bij nieuwe experiabox 12. Geen glasvezel.

  • 27 May 2022
  • 10 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds ik de Experiabox 12 heb valtĀ regelmatig het modem uit, waardoor alles weer opnieuw opgestart wordt. Geen glasvezelverbinding. Servicetool KPN geeft geen oplossingen.

icon

Beste antwoord door Herald2 28 May 2022, 08:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Heb je dit soort dingen in huis?Ā 

Ā 

Reputatie 1

Dank voor jouw snelle reactie ! Deze wifi versterkers heb ik inderdaad, maar het is het modem zelf wat regelmatig af- en uitschakelt. Inmiddels op Forum gevonden dat dit probleem bij dit type modem al langer bekend isĀ en KPNĀ inmiddels de programmatuur heeftĀ aangepast. Dat met een harde reset deze zou worden geupload. Dat inmiddels gedaan. Zou gewenst zijn dat KPN dat zelf op zijn website zou vermelden, ipv dat men hiervoorĀ ForumĀ moet raadplegen.

Badge +19

Updates worden normaal gesproken automatisch gedaan.Ā  Misschien is dat bij uw modem niet gelukt. Ik hoop dat het nu allemaal weer werkt. Zoniet dan horen we het graag.

Reputatie 1

Ook ik heb dit probleem met deĀ Experiabox V10Ā nog steeds. Het ligt duidelijk aan de Experia box die, zeer onregelmatig cq onverwachts, ineens uit zichzelf afschakelt.

Ā 

Admin: samengevoegd met je eigen topic

Ook ik heb dit probleem met deĀ Experiabox V10Ā nog steeds. Het ligt duidelijk aan de Experia box die, zeer onregelmatig cq onverwachts, ineens uit zichzelf afschakelt.

Hallo @Herald2Ā , welk modem heb je nu eigenlijk, in een ander topic heb je het over een KPN Box12?

Ā 

Reputatie 1

Wishfull thinking :) Had ik nog maar een ander modem danĀ mijn huidige KPN Box12

Wishfull thinking :) Had ik nog maar een ander modem danĀ mijn huidige KPN Box12

Hallo @Herald2Ā , dan is jouw vraag van vanochtend dus niet meer relevant, of bedoelde je soms de KPN Box12?

Indien het laatste, dan moet dat probleem met de komende update verholpen zijn.

Ā 

Reputatie 1

Dank. Voor wanneer staat die komende update voor de KPN Box 12 gepland ?

Hallo @Herald2Ā volgende week begint de uitrol van de nieuwe software, zie onderstaande link met alle uitleg:

Ā 

Reputatie 1

Dank voor de heldere bijlage !Ā Ik wacht de sms af.