Wegvallende verbinding na overstap

  • 11 January 2021
  • 7 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik kijk via de app maar heb wel vanaf vorige week wifiversterker en daarna heel veel programma's kan ik niet kijken. En gisteren keek ik op mijn slaapkamer en toe viel het internet weerrrrrrrr weg terwijl deze tv ook via kabel loopt. Het lijkt of het kleine broertje Telfort toch echt veel beter was. Dus vertel mij maar wat er mis is.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik keek al vanaf augustus Videoland via de app van mijn tv toen het nog Telfort was en kreeg alles te zien. Ik heb deel 2 van bigbrother nog gezien en nu doet deze het niet met heel veel andere programma's Hoe kan dat???

via de app van mijn tv

Je hebt het dus niet via de decoder? Maar direct bij Videoland op je Smart TV app. Heb je bij hen al geïnformeerd?

Want internet is verder internet dus daar gaat het ongefilterd doorheen.

 

Of bedoel je toch Videoland-pakket via de decoder?

Het lijkt of het kleine broertje Telfort toch echt veel beter was.

Technisch zit je nog op Telfort internet.

Dus vertel mij maar wat er mis is.

Schiet mij ook maar lek. :sweat: . Zou het zo even niet weten. Sorry.

Nee ik zit nu technisch op KPN met glasvezel, sinds 8 december ook mobiel😪 

Ik heb videoland nu opgezegd en ik wacht tot het eind van de maand of ik de husselkorting krijg anders ben ik weg. Zo geen zin om mijn energie te stoppen in uren wifi te zoeken, klantenservice te bellen, appen. Via Facebook wel geholpen met Wi-Fi maar ik dacht, KPN heeft voor dat geld echt alles in orde. Nou wat ik zei, bigbrother is dus niet meer zo goed. 

Reputatie 7
Badge +21

 Hoi @Jmarijke. Wat een vreemd probleem. Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee waar dit precies aan ligt, maar we gaan het voor je uitzoeken. Zoals ik het begrijp zijn er verschillende problemen.

Het eerste probleem is dat je veel programma's niet kan bekijken nadat er een wifi versterker is aangesloten. Het lijkt mij niet dat jouw wifi vesterker dit veroorzaakt. Om dit uit te sluiten had je (tijdelijk) de stroomstekker van jouw versterker uit het stopcontact kunnen te halen om te bekijken of je dan weer alles kon bekijken. Ik begrijp uit jouw laatste bericht dat je geen Videoland meer hebt, dus we kunnen dit helaas niet meer testen. 

Valt jouw (bekabelde) internetverbinding regelmatig weg? Als dat het geval is, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kan ik jouw verbinding doormeten.

Ik heb videoland via de app al maanden, nu vanaf vorige week kan ik heel veel programma's van RTL niet eens meer zien, terugkijken en zeker niet vooruitkijken.

Had Telfort en nu vanaf 8 dec ook mobiel en vanaf 4 jan  ook Wi-Fi versterker. Daarna ook via de app op beide tv's afgeknepen videoland. Bovendien wordt ik op mij  slaapkamer steeds van het internet gegooid door KPN. Drama meer kan ik er niet van zeggen 

Reputatie 7
Badge +21

Dus als ik het goed begrijp heb je Videoland niet via de tv-ontvanger van KPN, maar via Videoland zelf. Dat maakt het voor mij wel lastig om het probleem te kunnen verhelpen, maar het blijft vreemd. Heb je dit probleem ook op een mobiel apparaat tijdens een 4G verbinding of op een ander adres?Â