Beantwoord

wegvallende verbinding na voorbereiding glasvezel

  • 24 August 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Klacht.

Nadat KPN is begonnen met de voorbereidingen voor aanleg van glasvezel in de straat, valt de verbinding om de paar uur weg. De experia box toont dan een rood lampje bij internet en services. Power en WiFi groen, maar daar heb je dan weinig aan.

Doorgaans werkt het weer na een aantal resets, echter slechts tijdelijk. 

Na 4 contacten met servicedesk en 2 monteurs over de vloer, is het probleem niet opgelost. Conclusie kpn: zodra glasvezel er ligt zal het wel zijn opgelost! 

Wij hebben een stabiele verbinding nodig voor thuiswerk. Wachten op glasvezel is geen optie.

Enige wat ik nog kan bedenken is overstappen naar Ziggo, tenzij er nu een geniale oplossing komt.

Mvg,

Jeroen 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 August 2020, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Sasskia . Welkom op het forum.

Oef, dat is wel een beetje een merkwaardige conclusie van de monteurs en lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik wil graag met je meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.