Beantwoord

Wegvallende WiFi

  • 27 February 2019
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ben sinds een paar maanden nieuwe klant bij KPN met experiabox v10a. Ervaar problemen met regelmatig wegvallende WiFi ondanks dat telefoon aangeeft dat er een wifi verbinding is(WiFi logo). Contact met KPN gehad , kunnen het modem niet doormeten ( of het door een systeemstoring is , weet ik niet). Mijn 2000 mb waren na een paar dagen al op, snap nu ook waarom.
Heb twee maal de tool zijn werk laten doen, de WiFi blijft echter wegvallen op verschillende tijdstippen per dag. Ik maak gelukkig gelijk een screenshot elke keer.
Moet ik nu zelf een monteur betalen als ik een afspraak wil inplannen ?

nikki19
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 February 2019, 10:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi Nikki,

Ik kan dit samen met jou analyseren en als we het idee krijgen dat er iets aan onze kant misgaat is een monteur uiteraard gratis. :-)
Valt de wifi op verschillende apparaten weg? Of alleen op je telefoon?
Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven?
Ik heb niks meer gehoord en ga er voorlopig van uit dat het probleem is opgelost! Zo niet, laat het weten!