Beantwoord

wegvallende wifi

  • 7 November 2020
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Hallo,

Heb een EXPBox V8 met 2 wifi-versterkers en glasvezelaansluiting. Signaal in huis is overal goed.

Het probleem is dat de wifi af en toe compleet uitvalt (wordt geconstateerd op 3 gsm-s).

Vervolgens is het erg moeilijk om weer terug te komen,

Dit gebeurt soms wel 5 keer per dag,.

Bij genoemde uitval vertoont de Box geen rood ledje.

icon

Beste antwoord door Jose_ 12 November 2020, 16:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Wander!

Wat irritant dat de wifi-verbinding meerdere keren per dag uitvalt! :confused: Dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Heb je de Wifi Manager al eens volledig (en dus twee keer achter elkaar aan) doorlopen? Deze online tool gaat samen met jou de instellingen van de wifi-verbinding bij langs om het te verbeteren. Als dit niet lukt, dan zal er een gratis oplossing aangeboden worden, bijvoorbeeld in de vorm van een gratis afspraak met de wifi-monteur

Reageer