Beantwoord

Wegvallende wifi en trage wifi met de V10a

  • 11 November 2019
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Goede dag kpn, afgelopen 20juli heeft een monteur uw pakket geinstalleerd inclusief dus de experia box v10a toen monteur weg was merkte ik dat de wifi slecht was op alle mobiels in ons huis er stond bij de wifi teken een uitroepteken en als de verbinding terug kwam hadden ze een zeer trage snelheid, van alles probeer zoals settings aangepast en complete restore gedaan maar probleem blijft heb zelf de internet snelheid verhoogd van 100 naar 500mb omdat we meerdere tv kastjes hebben, wat me op valt als je een reboot uitvoerde dan heb ik even maar 500mb op de mobiel en dan dropt hij naar rond de 70mb maar soms nog lager, vandaag was zelf de router gelocked zodat zelfs de kabel verbinding bagger was,  even router reboot gedaan, kabel voor nu oke, maar de wifi probleem blijft zoals gewoonlijk graag oplossen.

 

m.v.g klaus en patricia jansen-schraven

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 November 2019, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @ihatewifi1977, welkom! Wat balen dat het niet werkt zoals zou moeten! Als je soms 500 Mbit/s kunt halen, dan is dat in ieder geval in orde. Welke apparaten heb je zoal verbonden? En hoe is het bekabeld? Haal je dan wel altijd rond de 500 Mbit/s? Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. Heb je trouwens de wifi tuner al eens doorlopen? 

Goede avond heb een kpn wifi check gedaan was in eerste instantie rond 30mb ook te laag, na automatisch aanpassen door uw programma werd het nog maar 3mb morgen komt een monteur ging allemaal vanzelf. 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, dat is wel goed om te lezen! Ik ga er vanuit dat de monteur iets voor je kan betekenen. Wil je ons nog even laten weten wat zijn bevindingen zijn?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @ihatewifi1977, hoe is het afgelopen met de monteur? Heeft deze nog iets voor je kunnen doen? Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.