Hoi, sinds ik een wifiversterker (Arcadyan, officieel via KPN) gebruik voor de experia v9 is de WiFi erg traag op onze iPhones. Gek genoeg doet de WiFi het redelijk op onze laptops en iPads, maar op de iPhones (7 en 10) niet: hij is verbonden, maar als je een internet pagina laadt blijft deze hangen op ¼ en vervolgens komt er een foutmelding in beeld omdat er geen internetverbinding is. Nieuwe iOS installeren heeft geen effect gehad. Ik las dat dit ook aan de experiabox zou kunnen liggen, klopt dat? En zo ja, kunnen we deze experiabox v9 naar een v10(a) (kosteloos) omwisselen? We worden er namelijk nu een beetje moe van dat we met onze mobiel altijd buiten onze bundel gaan ivm dat de WiFi het niet goed doet. De WiFi versterker is wel goed geïnstalleerd en verbonden, want op onze iPads en laptops werkt het internet gewoon. Kunnen jullie ons alsjeblieft helpen? Alvast bedankt!
Beste antwoord door Sanne van KPN
Bekijk origineel