Beantwoord

Wegvallende WiFi met Experiabox V10

  • 30 May 2019
  • 6 reacties
  • 189 keer bekeken

mijn wifi valt constant weg ik heb een v10 modem en deze zou ik graag omgeruild zien voor een ander exemplaar het probleem ik ben bijna elke dag bezig met het tooltje van kpn om mijn wifi te verbeteren zodra dit is gedaan gaat het weer een paar uur goed en daarna is het weer prijs wifi valt weg en is weer trager als voorheen.
nu heb ik al gebeld met kpn en deze mevrouw ook meten natuurlijk en zeg dan het ligt niet aan uw modem we kunnen niets voor u doen .
ik vraag ruil nu gewoon dat modem in voor een ander exemplaar maar zij zeg dat kunnen we niet want het ligt niet aan uw modem . en er zijn te veel apparaten op de wifi aangesloten.
ik zeg moet ik nu eerst mijn abonnement opzeggen om voor een vervangende modem in aanmerking te komen.
ik hoop dat er iemand is bij kpn die bereid is om mij van het probleem af te helpen en het modem gewoon om te ruilen zonder dat ik mijn kpn abonnement op hoef te zeggen ben wel al meer dan 15 jaar klant dat zou toch zonde zijn .
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 June 2019, 19:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Peter, welkom hier.

Uiteraard erg naar dat je WiFi steeds wegvalt, opzeggen is wat mij betreft niet nodig. Omruilen is ook geen probleem, ik vraag me wel af of het daar aan ligt. Heb je iets meer informatie voor me?

Op welke afstand zit je van de Experiabox? Heb je dit probleem op 1 of meerdere apparaten? Welke apparaten zijn dit precies? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hij doet het op al de apparaten zodra het tooltje een ander kanaal heeft gekozen gaat het even goed en haal ik 85 MB snelheid een dag later kijk ik en is hij weer traag 30 MB dit is mijn probleem
ik heb bovendien een 4K tv OLED op WiFi en die heeft er ook last van met laden mijn verdere gegevens heb ik ook ingevuld
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk, 30 Mbps vind ik niet gelijk extreem traag. Onstabiliteit is erger. Gaat dit via WiFi?

Zou je zowel de Experiabox als het glasvezelkastje naast de Experiabox 10 seconden stroomloos willen maken?
Zal dit morgen doen maaris dan mijn probleem opgelost
Reputatie 7
Badge +24
Zal dit morgen doen maaris dan mijn probleem opgelost

Daar ben ik ook naar benieuwd, als je dat hebt gedaan. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Peter, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.