Beantwoord

Wegvallende wifi op Experia Box V10A

  • 18 March 2022
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

wifi valt elke uit Experia box A10 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 March 2022, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @wrdewit , heb je de Experia V10 of 10a, want een A10 bestaat niet.

Heb je een glas- of een koperverbinding?

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @wrdewit, welkom terug! Ik zie dat je vorig jaar ook aangaf problemen te hebben met de wifi. Toen had je de V9, en heeft mijn collega Jasper je aangeraden de Wifi Manager te gebruiken:

Hallo @wrdewit, alleen de Wifi valt dus weg als ik je goed begrijp? Of valt de volledige verbinding weg? Wat gebeurt er precies met de lampjes op jouw V9 op het moment dat de verbinding wegvalt?

Voor de Wifi kan je de Wifi Manager op onze site ook doen, die helpt je om de Wifi zo optimaal mogelijk in te stellen en kan aan het einde andere suggesties geven als het daarmee niet lukt. Wat komt daar uit?

 

Je noemt nu een ander type modem. Ik neem dan aan dat je sinds je vorige topics een nieuw modem hebt ontvangen. Het is dan wel nuttig om te weten welke dat precies is. Zoals Jan al aangeeft, A10 hebben we niet. Dus ik ben ook benieuwd of je nu een V10 hebt of de V10A. 

Verder is het belangrijk om te weten of de problemen die je nu ervaart dezelfde zijn als vorig jaar, of dat het toch anders is. Kun je wat meer toelichten wat er precies wegvalt, hoe vaak, hoe lang, etc.