Beantwoord

Wegvallnde wifi

  • 29 March 2020
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Sinds vandaag 29 maart 2020 een nieuw modem V10ain gebruik genomen. Het modem had een ssid nummer en ander wachtwoord. Na het installeren veranderde hij weer in het oude ssid nummer en het oude wachtwoord. Internet is echter nog niet stabiel. Telefoon van mij iPhone 8 en telefoon van mijn vrouw hebben regelmatig geen verbinding. Op de tv kan in YouTube niet bereiken en casten gaat af en toe wel maar vaak ook niet. Tot nu toe is het het geen succes. Ik heb een aantal keren contact gehad met de klantenservice maar tot nu toe is het geen verbetering. Ik heb een aantal keren mijn internetsnelheid getest en er zijn op afstand verbeteringen uitgevoerd. Tot nu toe zonder het gewenste resultaat.

icon

Beste antwoord door Roy f 31 March 2020, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Werkt het internet bekabeld wel goed? Is de ontvanger bekabeld direct op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Het bekabelde internet werkt wel goed. De tv en de pc doen het goed. Bedankt voor je re

Badge +19

Dus het probleem is de wifi. Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

WiFi manager ook gedaan echter geen resultaat. Vandaag neen ik telefonisch contact op met een monteur

Gisteren contact gehad met monteur. Na harde reset modem en harde reset tv werkt alles weer. Ssid nummer en wachtwoord oude modem werken nog steeds. Dit schijnt niet te horen maar gebeurd regelmatig ook andere combinaties schijnen voor te komen. Ga mijn wachtwoord en ssid aanpassen en dan zou bij verandering van modem altijd je oude gegevens gelden. Complimenten voor de service van de klantenservice  en de monteur.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Roy f, welkom hier. 

Leuk om jouw ervaring te lezen. Je hebt dus contact gehad met de monteur. Het een en ander uitgevoerd en nu werkt het weer. :)

Mocht je verder nog vragen krijgen, dan horen wij dat graag.Â