Beantwoord

Wel WiFi, geen internet

  • 23 May 2020
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. De suggesties van @Bart_Z heb ik al uitgevoerd maar dat mocht niet baten.  Wat ik wel vreemd vind is dat mijn internet alleen in de woonkamer steeds wegvalt. Ik krijg dan de melding: verbonden met het netwerk, geen internettoegang. Wanneer ik op mijn slaapkamer ben kan ik gewoon weer gebruik maken van wifi.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Tom072 25 May 2020, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tom072, welkom hier. 

Zoals je jouw verhaal nu verteld. klinkt het alsof je verschillende netwerken hebt? Klopt dat? Welke apparaten gebruik je allemaal voor de WiFi? Heb je de Wifi Manager al doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn, dan help ik je graag verder

Hoi Bart,

Nog bedankt voor uw antwoord. Van het weekend heb ik contact gehad met een van uw collega's. Als (tijdelijke?) oplossing bleek een hard-reset van de router te werken. Beschouw mijn probleem dus als opgelost.

 

Groeten,

Tom

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt goed. Fijn dat het weer werkt zoals gehoopt. Mocht er nog weer eens wat zijn, dan horen we graag van je.