Beantwoord

Wel WiFi geen internet dus ook geen tv met Experia Box V8

  • 24 November 2020
  • 4 reacties
  • 236 keer bekeken

Hallo  ik heb een modem experiabox V8 nu 5 jaar oud! Al die jaren niks veranderd en werkte goed maar nu zins gister ineens geen internet meer dus ook geen tv zend wel WiFi uit maar internet werkt niet! Paar x opnieuw opgestart en werkt nog steeds niet! Wat kan ik of moet ik doen?

 

vrg

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 November 2020, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @W langenberg. Als zowel internet als tv niet meer werken klinkt het alsof de Experia Box geen helemaal signaal meer krijgt. Welke lampjes branden er op jouw V8? 

Zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen? Dan kunnen we de verbinding ook voor je bekijken.

Ik heb het profiel zo goed mogelijk in gevuld

het lampje van power brand en wireles knipperde 

 

gr

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @W langenberg, ik heb de verbinding meteen voor je nagekeken. Zo te zien gaat het om een glasvezelaansluiting, ik kan ook geen contact krijgen met het glasvezelkastje. Zou je voor me kunnen kijken welke lampjes daarop branden en zou je die ook 2 minuten van de stroom kunnen halen? Het kan zijn dat het signaal daarmee terugkomt. 

Jasper bedankt dit was de oplossing even opnieuw glasvezel opstarten en alles doet het weer

 

vrg william