Beantwoord

Wifi: 2.4 GHz toevoegen op netwerk

  • 23 April 2024
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Hoi!

 

Ik heb lampen en een verwarming die op wifi werken, en ik ben vandaag overgestapt op KPN. Internet werkt prima, maar voor mijn lampen en verwarming heb ik een 2.4 GHz netwerk nodig i.p.v. 5. Ik heb op dit forum al meerdere oplossingen voorbij zien komen, bijv. het inloggen op mijnmoden.nl. Echter werkt het wachtwoord op mijn modem niet. Ik zag ook voorbij komen dat als je voor het eerst inlogt je zelf nog een wachtwoord e.d. aan moet maken, maar ik heb geen optie om de gebruikersnaam te wijzigen van admin naar iets anders. 

Hoe los ik dit op? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 April 2024, 21:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Suzanne-2 ,

bron : 

Log in met gebruikersnaam en je wachtwoord. Gebruikersnaam is Admin. Het wachtwoord staat op de sticker achterop de Box 12 [rood].

ik heb een vergelijkbaar issue, maar de kpnbox V12 haalt het niet met het extra wifinetwerk.

ik heb wel extra kpn wifipunten geinstalleerd staan. Het lijkt er op dat deze wifipunten het “Extra” netwerk niet meekrijgen (en dus alleen door de kpnbox wordt uitgezonden).

 

Klopt dat?

 

Groet

ik heb een vergelijkbaar issue, maar de kpnbox V12 haalt het niet met het extra wifinetwerk.

ik heb wel extra kpn wifipunten geinstalleerd staan. Het lijkt er op dat deze wifipunten het “Extra” netwerk niet meekrijgen (en dus alleen door de kpnbox wordt uitgezonden).

 

Klopt dat?

 

Groet

Dat ‘extra wifi’ netwerk moet je ook in de wifipunten activeren @Ronald28 

Thanks N.N.

 

ik ga aan de slag 👌

hmm , als ik het ip adres uit de kpnbox haal en in de browser inzet, wordt ik teruggezet naar de kpnbox om in te loggen..

nog tips?? ik heb een instructie van de kpn :

gevolgd, maar geen succes……

 

 

Reageer