Vraag

wifi

  • 30 January 2020
  • 11 reacties
  • 114 keer bekeken

waarom lukt het mij niet om mijn tv op wifi te krijgen heb alles geprobeerd ssid code en wpa code maar het lukt niet hoe kan dat


11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@theadomien 

Heb je na het vullen van de juiste wificode in jouw TV wel op opslaan gedrukt? 

dat kan gewoon niet je kunt alleen op beeindigen drukken ..maar er komt nu een monteur van de tv

 

Reputatie 3
Badge +3

@theadomien ik gok dat je een smart tv hebt?

Heb ik zelf ook. Maar deze bekabeld aangesloten op de modem. Zo altijd de volle snelheid met bijvoorbeeld Netflix laden e.d.

Maar weet natuurlijk niet of dat voor jou handig is en/of lukt.

Heb je de handleiding van je TV al doorgenomen 

Reputatie 3
Badge +3

Dat heeft de TS vast wel gedaan. Dus lijkt mij beetje onzin reactie @jimny 

Ben jij helderziende @Sluisie81 , zie mijn handtekening ik ben geen groentje met 14500 reacties op het Telfort forum en dus weet waar ik over praat

Reputatie 3
Badge +3

@jimny dat zal best dat je daar al 14500 berichten hebt geplaatst. Neem aan dat je dat hier expliciet vermeld omdat??

Staat trouwens niet in je handtekening maar in je profiel. :wink:

 

Het woord onzin reacties staat mij niet aan, omdat 10% een gebruikershandleiding raadpleegt dus voortaan een beetje op je woorden letten lijkt mij geen overbodige luxe .

Verder laat ik het hier maar bij 

Reputatie 7
Badge +17

@theadomien Welkom op ons Forum! Volgens mij kunnen we in jou geval het beste even wachten op een monteur van de tv. Ik neem aan dat je contact gehad met de klantenservice van de fabrikant? Wij zijn benieuwd hoe het wordt opgelost, zodat we in de toekomst ook andere klanten kunnen helpen. @Sluisie81 Laten we iedereen in zijn waarde laten, want iedereen probeert te helpen op zijn manier. @jimny Ik vind het eveneens een goede vraag natuurlijk en ook welkom voor jou op ons KPN Forum! Als je ons Forum net zo leuk/interessant vindt, gaan we elkaar vast nog vaak tegenkomen. Ik ben benieuwd naar jou interessegebied! :smile:

@Lisa het is wel even wennen op dit forum, mijn interesses zijn heel breed van mobiel t/m internet verbindingen en alles wat daar tussen zit.

Als oud team manager van de geel blauwe club Cambuur ligt daar natuurlijk mijn grote liefde 

Ongetwijfeld kom ik vast nog een keertje langs in de Borg als mij  zoon Wim daar een keer moet zijn, ik zag inmiddels al een aantal Telfort moderators die nu ook op dit forum werkzaam zijn.

Gr jimny

Reputatie 7
Badge +17

@jimny Aaah voetbal fanaat, leuk! Je hebt Korte lijntjes met de KPN dus, dat kan alleen maar handig zijn. Yes, onze Telfort collega's helpen ons een handje mee en zijn hier fanatiek aan het reageren. Zo wordt de familie als maar groter, gezellig. 
We zien elkaar dan snel weer! Succes :D 

Reageer