Beantwoord

Wifi

  • 23 December 2020
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

Wifi is erg traag we hebben het vaker proberen op te lossen dit is echter niet gelukt.

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 30 December 2020, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Iets meer info zou fijn zijn. Welke experiabox heb je? Welke snelheid heb je als je bekabeld meet? Heb je wifi versterkers? Gebruik je draadloze verbindingssets?

Badge +12

Wat bedoel je met erg traag? Welke snelheden haal je en welk abonnement heb je?

Zou je aan willen geven welke apparatuur je allemaal gebruikt, hoe alles precies aangesloten is?

Ik heb er eerlijk gezegd ook niet heel veel verstand van. We hebben experiabox v8 en gebruiken geen wifi versterkers. De wifi is gewoon nog nooit zo langzaam geweest

Badge +12

Hoe ervaar je die traagheid dan?

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Sasa1234567890, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @Joep1965 en @SledgehammerNL je ook proberen te helpen, waarvoor dank. Heb je de Wifi Manager ook al eens doorlopen? Dit is een online tool die jouw wifi analyseert en ook verbetert.  Allereerst zal hij een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

hallo ron!

bedankt voor je hulp ik ga even kijken of het lukt! je hoort van me

groet!