Vraag

wifi afzetten

  • 26 August 2020
  • 11 reacties
  • 77 keer bekeken

ik wil de wifi beperkt beschikbaar stellen. Via MijnModem (exp box v10a) kun je naar connected devices. Dat is overigens nog een hele toer! Daar heb ik voor elk device een tijdslot ingesteld. Voor de kinderen bijvoorbeeld geen toegang van 22-08 uur. Helaas merken de aangesloten devices daar helemaal niets van! Gewoon altijd toegang! In Frankrijk heb ik ook internet met wifi en een hele simpele app van Orange die dat wel prima doet. Heeft KPN niet ook zoiets?


11 reacties

Hallo @Diderick , dat tijdslot op de V10a werkt inderdaad niet (goed) is mijn ervaring.

 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u versterkers? Dan werkt het niet. De versterkers nemen dit niet over van de Experiabox.

dank voor je bericht! Ja ik heb drie versterkers!

Wat een armoe! Dus de Fransen hebben het beter voor elkaar? Daar heb ik ook een wifi versterker.

Reputatie 7
Badge +24

Snel naar Frankrijk dan en daar blijven :wink:

Snel naar Frankrijk dan en daar blijven :wink:

Aan zo'n antwoord hebben we natuurlijk niet zo veel.

per ongeluk ontdekt, modem uit- en weer inschakelen lijkt de settings te activeren…

 

Reputatie 7
Badge +24

Snel naar Frankrijk dan en daar blijven :wink:

Aan zo'n antwoord hebben we natuurlijk niet zo veel.

Er stond ook een knipoogje achter hé...

Reputatie 7
Badge +24

per ongeluk ontdekt, modem uit- en weer inschakelen lijkt de settings te activeren…

 

Ook op de versterkers? 

Het LIJKT in het hele huis te werken. Ik zal morgen een nog eens nagaan.

Helaas, het heeft gewerkt maar ik merk de laatste tijd dat de kinderen toch weer wifi hebbpen op momenten dat dat niet zou moeten kunnen. Vandaag alle beperkingen op "mijnmodem" nog eens bevestigd en het modem van de stroom gehaald en opnieuw opgestart. De beperkingen zijn echter niet uitgevoerd. In plaats van buiten spelen zitten de kinderen nu weer op hun telefoontjes.

Wie heeft een beter idee? Zou er bij KPN misschien iemand zijn die hun eigen systeem kent? Zou er verband kunnen zijn met de update van 420 naar 447?

Hallo @Diderick , je zou bij je persoonlijke wifi de wachtwoorden eens kunnen veranderen en het gastnetwerk aanzetten voor de kinderen. Via de Thuis-app kun je dan het gastnetwerk op je persoonlijke mobiel/tablet naar believen weer aan en uitzetten.

 

Reageer