Beantwoord

Wifi Experia aansluiten

  • 27 October 2020
  • 8 reacties
  • 47 keer bekeken

Onlangs heb ik een Wifi Experia aangeschaft. Nu wil ik deze graag op zolder aansluiten omdat ik daar een zeer slechte Wifi verbinding heb, is dit mogelijk? Of kun je het kastje alleen, beneden, op de V10 aansluiten? Volgens mij wordt de verbinding op zolder hier namelijk niet beter van.

Overigens lees ik hier nu plots dat als je een V10 hebt dat het dan wordt aangeraden om 2 Experia's aan te schaffen. Wat is hier de reden van? Het is dan nogal een investering om de Wifi in het hele huis goed te krijgen.

Alvast hartelijk dank en groet van Bert

icon

Beste antwoord door Joep1965 27 October 2020, 22:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zodra je de Experia WiFi aansluit, gaat WiFi van de v10 uit.

Badge +19

Heb je de wifimanager al gedaan? Soms krijg ze ze dan gratis. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bertbiet, welkom op het forum! Zoals Nick noemt wordt het wifi van je experiabox uitgeschakeld als je de experia wifi in gebruik neemt, deze werken niet goed naast elkaar namelijk. Je kunt ze echter ook gratis krijgen als de online wifimanager ze aanbiedt zoals Joep voorstelt!

De Experia WiFi's moeten met een kabel verbonden zijn op je experiabox maar hoeven niet perse bij je Experiabox in de buurt te staan. Als je er maar eentje gebruikt zou ik hem zo centraal mogelijk in je huis neerzetten.

Beste Thomas en Joep, 

bedankt voor de tips. Ik zit eigenlijk bij Telfort maar dat is nu samen gegaan met KPN, kan ik dus wel de wifimanager gebruiken? Of kan dat niet omdat ik bij Telfort zit/zat?

mvg Bert

@nick, jij ook bedankt voor je reactie 😊👍

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bertbiet, nu je overgezet bent kun je deze met je Telfort abonnement ook gebruiken! 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Hi Thomas,

Ja, excuus, mijn vraag is zo inderdaad beantwoord. Ik heb de Wifimanager nog niet kunnen proberen, ga ik van de week doen.

Dank allemaal voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Bert