Beantwoord

wifi experiabox 10A instabiel

  • 13 April 2019
  • 2 reacties
  • 151 keer bekeken

Signaal level wifi -53db. download snelheden op cd 2 meter afstand varieren van 10 to 200 Mbps niet stabiel fuctueerd enorm en enorm snel. Ping tijden 3 msec t/m 300 msec en regelmatig geen respons.
Bandbreedte bekabeld 200-250Mbps. Wat kan hier mis gaan behalve een brakke Experiabox
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 April 2019, 15:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @puudje, Ik lees dat je WiFi verbinding niet optimaal is. Heb je al stappen ondernomen om te kijken of je de WiFi verbinding kan verbeteren? Zo niet, dan wil ik je aanraden om onze WiFi tuner eens te testen. Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Om je WiFi te optimaliseren kun je ook de informatie en tips gebruiken uit het topic: Uitleg over WiFi en tips om jouw WiFi-verbinding te verbeteren. Vooral het stukje vanaf 'veel voorkomende problemen met WiFi' kan je helpen bij het verbeteren van je WiFi verbinding. Zoals het aanpassen van je WiFi kanaal en de servicetools die worden genoemd bij optie 2 en 3.

Hopelijk helpt de WiFi tuner of één van deze tips. Houd je mij op de hoogte?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer