Beantwoord

Wifi heel traag tot geen verbinding!

  • 31 December 2020
  • 13 reacties
  • 136 keer bekeken

Reputatie 1

Een overstap gemaakt naar KPN Hussel en sindsdien heel veel problemen met de WiFi. Heel traag tot geen verbinding met internet. Hoe kan ik dit oplossen? 
 

Het moet toch niet zo zijn dat ik een overstap maak van KPN Compleet naar KPN Hussel dat dit slechter is gaan worden. 
 

Graag zie ik uw antwoord tegemoet. Want dit is niet fijn met thuiswerken! 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 January 2021, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 1

Kan iemand van KPN mij hier antwoord op geven?

Badge +19

De wachttijd is momenteel ca 5 dagen. Is de snelheid bekabeld wel goed?

Reputatie 1

Ik heb draadloos internet. Nooit problemen gehad. Pas na de overstap naar Hussel! Ik snap er helemaal niks van!

Badge +19

Welke experiabox heeft u? Wat gebeurt er met de lampjes als u uitval heeft? Kunt u kijken of de verbinding bekabeld wel goed is?

Reputatie 1

@Joep1965 v9 volgens mij! Is in 2013 geplaatst. En alle lampjes branden gewoon. Alles is gewoon goed. Ik heb sinds kort alleen draadloos verbindingsset voor de tv. 

Badge +19

O nee toch!!! Die moet je echt niet gebruiken.  Die geven zoveel problemen. Eigenlijk dacht ik dat al maar ik wilde er niet meteen over beginnen.

Reputatie 1

@Joep1965 ahaa dus het komt dus door de draadloos verbindingsset. Het probleem is dat ik KPN een paar keer heb gebeld om aan te geven dat de monteur toen in 2013 de kabel vanuit de telefoonaansluiting had aangesloten met een hele korte kabel. Ik had toen al aangegeven dit niet te willen maar hij stond erop dat het niet anders kon. Ik wilde het kabel langer hebben zodat ik mijn tv ook elders kon plaatsen. Volgens KPN kan dit niet en gaan ze geen monteur hiervoor sturen om dit op te lossen. Dus heb ik dit aangeschaft. 
Medewerking van KPN krijg je ook niet. En dan ben ik al jaren klant. Dan maar nadenken om toch over te stappen naar een ander provider. 1 minder zullen ze vast niet missen met zoveel klanten! 

Badge +19

Zo jammer dat je die hebt aangeschaft. Het had zoveel beter gekund. Koop deze dan kan je de kabel zo lang maken als je wil. En je bent van het probleem af. Draadloze verbindingsets moet je gewoon niet willen. Overigens bij geen enkele provider. 

Reputatie 1

@Joep1965 ik denk zelf dat een monteur van de KPN dit makkelijk kan oplossen. Maar helaas! En draadloosverbindingsset is natuurlijk heel fijn als je geen kabels door het huis wilt zien😊 Bedankt en ik ga even kijken wat dat is wat u heeft gestuurd. Ben echt een leek hierin. Ik hoop gewoon dat KPN een monteur kan sturen om dit op te lossen. Dan zou ik een heel tevreden KPN klant blijven.

Reputatie 1

@Joep1965 en trouwens op advies van de klantenservice KPN draadloos verbindingset aangeschaft. 

Badge +19

Zeker in deze coronatijd zal daar geen monteur voor vrijgemaakt worden en dat is dan ook wel weer te begrijpen. Op zich kunnen draadloze verbindingset wel werken maar als je verschillende fases/groepen in de meterkast heb dan wordt het al lastiger. Als u die switch besteld en 5mtr kabel https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/144108/ethernetkabel-5m/?pos=204 dan bent u half volgende week uit de problemen. Of wellicht heeft u iemand in uw omgeving die een nieuwe kabel voor u kan trekken.

Reputatie 1

@Joep1965 dank u voor het advies. Ik ga er naar kijken🙌🏾

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Miss T. Ik zie dat je voor deze vraag nog een ander topic hebt gestart en dat het probleem inmiddels al is verholpen.